Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita mika89's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.11.2011
    Postari in forum
    10

Indemnizatie in cazul mamei studente

Buna seara! sunt o tanara mamica de 22ani, voi naste pe 5mai 2012 o fetita. sunt inca studenta in anul 3 zi la o facultate particulara, apoi nu vreau sa renunt la studii ci sa continui si masterul. Am nelamuriri in legatura cu indemnizatia de crestere a copilului in cazul in care mama este studenta si isi continua studiile, am observat k exista astfel de lege in favoarea mea insa sunt in ceata: este valabila chiar daca sunt la o facultate particulara cursuri la zi ???? Mai mentionez ca nu am lucrat pana acum cu carte de munca. Si daca nu voi primi aceasta indemnizatie k sunt la facult particulara, va avea copilul doar alocatia de 200 lei ? Va rog sa ma lamuriti, multumesc!

Floricica Avansata kiky's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.04.2009
    Postari in forum
    1.608
    Buna.
    Daca urmezi cursuri la zi(indiferent de facultate stat-particulara), beneficiezi de indemnizatie, doar sa nu ai intrerupere in timpul studiului.
    in aceeasi situatie eram si eu anul trecut, acum beneficiez de indemnizatie.
    bafta si un bebe sanatos

Floricica Novice qwer1's Avatar
    Membru inregistrat la
    21.12.2009
    Postari in forum
    597
    Intr-adevar, asa este. Daca esti la zi si ai inceput facultatea imediat dupa ce ai terminat liceul (fara vreun an pauza)beneficiezi de indemnizatie.La fel si pt master cred. Sarcina usoara in continuare!

Floricica Avansata kiky's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.04.2009
    Postari in forum
    1.608