Cauta

Bebe de 5 luni a facut alergie la Hidrasec. Ce ne recomandati?

MAYA a intrebat pe 10.05.2015

A facut tratament cu antibiotic Amoxacilina pentru rosu in gat. A facut febra 38,6 si s-a recomandat de pediatru Hidrasec si a facut alergie.

2 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 5 ani

Prima masura este suprimarea tratamentului cu acest medicament Hidrasec - medicament care combate diareea - medicament care, ca si altele poate determina reactii adverse.

Puteti sa il inlocuiti cu administrarea de supa de morcov sau zeama de orez.

Anuntati imediat medicul care vi l-a recomandat si discutati si situatia tratamentului cu antibiotic, daca mai este sau nu necesar.

Maya
a raspuns acum 5 ani

Am fost la medic si i s-a dat tratament cu Hemisuccinat injectabil cu fluturas, astazi este a patra zi si i-au aparut din nou pe obrajori si picioruse. Imi puteti spune in cat timp se trag?

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/