Doresc sa stiu se poate face vreo reclamatie privind legea de indemnizatie a copilului?Nu m-i se pare normal ca cine e mama si nu a lucrat niciodata, sa nu primeasca copilul indemnizatia .Nu imi amintesc nr legii ,dar ea se refera la mamicile care sunt studente in timpul sarcinii si e cam ilogica pt ca suna cam asaDaca data nasterii este inainte de data sustinerii examenului de licenta, nu beneficiati de indemnizatie pentru cresterea copilului. Insa, Hotararea Guvernului nr. 1025/2006 prevede la art. 4 alin (8):<br />
(8) Īn situaþia īn care naºterea se produce īnainte de termen, perioada prevãzutã la alin. (1) se diminueazã cu perioada cuprinsã īntre data naºterii copilului ºi data prezumatã a naºterii, certificatã de medicul de specialitate.<br />
<br />
De exemplu: data posibila a nasterii este 15 iulie 2008, insa nasterea se produce pe data de 25 iunie 2008, iar licenta este pe 2 iulie 2008. Daca va sustineti licenta pe 2 iulie 2008, veti beneficia de indemnizatie de cresterea copilului, conform art 4 (8) din H.G. 1025/2006. Trebuie sa prezentati o adeverinta medicala cu timbru fiscal, eliberata de medicul de familie sau medicul de specialitate, care sa certifice ca ati nascut inainte de termen.<br />
<br />
<br />
<br />