Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Debutanta Hayeti's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.06.2011
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    1.068

    Gynipral se retrage de pe piata

    Azi dimineata am citit o stire - se retrage de pe piata medicamentul Gynipral, mai putin forma injectabila, pt. ca s-a descoperit ca poate cauza efecte secundare cardiovasculare, atat la mama cat si la fat.
    Medicamentul se utiliza in iminenta de avort....eu l-am folosit pt. aceasta problema chiar incepand cu sapt. 24....

  2. #2
    Floricica Senior paulici's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.09.2009
    Postari in forum
    3.046
    La mine gynipral in prima sarcina cand am luat imi dadea tahicardie, a fost motivul pt care la a doua nu mi l-a mai dat dr.

  3. #3
    Floricica Nou Venita mai2014's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.01.2014
    Postari in forum
    2
    buna!

    mai aveti cumva prin sertarul cu medicamente? am mare nevoie si nu mai este pe piata.
    multumesc din suflet!

  4. #4
    Floricica Nou Venita titi_ciciu's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.07.2013
    Postari in forum
    6
    Citat Postat de mai2014 Vezi mesajul
    buna!

    mai aveti cumva prin sertarul cu medicamente? am mare nevoie si nu mai este pe piata.
    multumesc din suflet!
    este periculos, nu vezi ce vorbesc femeile astea pe aici?!

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari