Ultimele discutii din forum
    Floricica Novice catalinastatica's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.02.2007
    Postari in forum
    481
    Va place emisiunea? Eu am vazut toate editiile. Hai sa ne spunem parerea despre concurenti si despre hotararile juriului

Floricica Novice pintilie gabriela's Avatar
    Membru inregistrat la
    20.02.2007
    Postari in forum
    477
    imi place foarte mult concursul,numai ca inca nu cunosc concurentii abia saptamana care vine am sa fiu mai atenta...ca si la celelalte concursuri care au avut loC JURIUL a fost dur la inceput...api sau inmuiat,eu cred ca au fost si corecti...am sa mai revin la subiectul asta

Floricica Nou Venita natab's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.06.2006
    Postari in forum
    16
    Imi place emisiunea si cred ca in aceasta editie s-a strecurat o mica nedreptate. Ultima pereche, cea cu experienta in ale dansului, nu cred ca poate concura cu celelalte 7 perechi care sunt chiar incepatori. In rest, am fost deacord cu juriul, poate mai putin cu Wilmark. As vrea mult ca sa cistige Doina si sa-si poata vindeca odorasul, acea fetita superba.

Floricica Debutanta gabyy's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.03.2007
    Postari in forum
    902
    imi place emisiunea,o urmaresc mereu...in schimb juriul m=i se pare cam dur .oamenii aia se straduiesc sa invete cat mai bine sa danseze si juriul nu apreciazaacest lucru.ar trebui sa le dea note mai mari la inceput pentru incurajare.
    -bine,unii chiar nu se pricepeau deloc la dans,exemplu:Costi Ionita era pe departe ...din cauza greutatii

Floricica Debutanta gugu's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.01.2007
    Postari in forum
    753
    de acord cu tine Gagyy

Floricica Avansata lumia.'s Avatar
    Membru inregistrat la
    16.09.2006
    Postari in forum
    1.458
    mie nu prea imi place emisiunea,n-am vazut-o niciodata cap- coada,imi place de Stefan in schimb

Floricica Senior kryssa's Avatar
    Membru inregistrat la