Daca ai probleme cu somnul, sunt cateva alimente care te pot ajuta sa adormi mai repede si sa ai un somn linistit. Aceste 12 alimente sunt susanul, migdalele, fulgii de ovaz, cerealele, floricelele, covrigeii, sucul de cirese, ceaiul, lactatele, vinul si ardeiul gras.

Susanul contine triptofan care este un aminoacid ce induce somnul.
Migdalele contin magneziu care ajuta la instalarea somnului dar si la relaxarea musculara.
Fulgii de ovaz contin nutrienti propice pentru somn precum calciu, magneziu , potasiu si fosfor. Se recomanda fulgii de ovaz fara zahar pentru ca zaharul agita organismul.
Cerealele integrale stimuleaza aminoacodul numit triptofan care induce somnul.
Floricelele contin carbohidrati care ajuta la producerea serotoninei al carei rol este de relaxare a organismului.
Covrigeii contin si ei carbohidrati si functioneaza pe acelasi principiu ca si floricelele dar in plus, nu provoaca nici indigestei pentru ca nu au multe calorii sau grasimi.
Sucul de cirese, neindulcit, contine de asemenea carbohidrati care stimuleaza secrestia de serotonina.
Ceaiul de musetel este recomandat chiar inainte de culcare.
Lactatele contin pe langa calciul care ajuta la reducerea stresului si triptofan.
Vinul ajuta vasele de sange sa se relaxeze insa doar un pahar de vin, mai multe pahare de vin vor avea efectul contrar.
Ardeiul gras contine vitamina C care impiedica secretia de cortisol, un hormon ce este eliberat in perioadele de stres.