Cauta

Ganglionii si antibioticul.

crina a intrebat pe 05.03.2014

Buna. Am un baietel de 4 ani si mi-a racit, a avut laringita, dr. ia dat antibiotic Unasyn, a inceput sa faca febra, i-am dat acest antibiotic, e prima data cand ia dat acest antibiotic Unasyn.

Inainte ii dadea, gen Augmentin, etc, dupa 4 zile de febra, a inceput sa faca diaree si a vomitat, de la antibiotic, 4 zile i-am dat cat a avut si febra. In a 5 zi am incetat sa ii mai dau din cauza vomei si a scaunului apos, si a reverni dupa ce i-am dat Furalizadon si Hidrasec.

Ieri a inceput sa planga pentru prima data ca il dor ganglionii sub maxilar, de fapt, in partea dreapta, (imi zicea ca nu aude cu o ureche cea dreapta) el cand raceste si face laringita, etc ganglionii se maresc, dar nu s-a plans, doar se mai stramba ca il jena.

Acum mi-a plans, i-am dat Nurofen si ia trecut durerea.

Bona l-a dus la dr. din nou, ia explicat ce s-a intamplat in timpul tratamentului si ca am incetat antibioticul.

Dr. zicea ca asa e la racelii ca ganglionii se maresc si trece si iar ia dat antibiotic Cefaclor terapia, asa se numeste.

Spuneti-mi ce sa fac, sa ii dau sau nu? E prea mult antibiotic, cum raceste, cand nu are febra tot timpul da antibiotic, la orice raceala.

Mie nu imi convine, ii distruge imunitatea de tot. Oricum imunitatea lui e praf, i-am dat Propolis cu miere si polen, mai multe si naturiste si siropuri si tot raceste. Mu stiu ce sa mai fac. E un copil sensibil. Dati-mi, un sfat daca pot sau nu, sa ii dau antibiotic.

2 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 6 ani

In asemenea situatie: febra, marire in volum a ganglionilor si durerea acestora, asociate cu dureri si hipoacuzie la nivelul urechii din partea dreapta, justifica administarea de antibiotic.

Recaderea (reaparitia) acestor simptome se explica prin durata scurta a tratamentulu din faza incipienta si reactia adversa la medicamente.

Faceti inca o cura de echinaceea cu propolis copilului si trebuie evitat contactul cu colectivitatile aglomerate si cu persoane tusitoare, precum si de intemperiile atmosferice.

crina
a raspuns acum 6 ani

Va multumesc pentru raspuns, sunt multumita pentru ce mi-ati raspuns, ii voi da antibioticul si sper sa isi revina.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/