Cauta

Se poate administra Depakine sirop 57.64mg/ml (5 ml/zi) unui copil de 4 ani care are tulburari in dezvoltarea limbajului expresiv?

Mirela a intrebat pe 22.09.2014

Am un baietel de 4 ani si 2 luni care vorbeste doar cateva cuvinte max. 30, in rest intelege absolut tot.

Urmam la dr. de neuropsihiatrie infantila din primavara acestui an, care ne-a administrat 14 zile - Tonotil, iar de 3 luni si jumatate luam - Depakine sirop 57.64ml/mg, cate 5 ml pe zi, fractionat in 2 prize.(dupa 2 EEG-uri).

Am suspiciuni in ceea ce priveste administrarea Depakine (deoarece in prospect scrie ca este administrat pt cei care sufera convulsii, fiind si un antiepileptic ), ori copilul meu nu are probleme de genul acesta si mai mult decat atat, 3 medici s-au mirat cand le-am spus ce tratament ne-a fost administrat.

De remarcat este faptul ca se vede un progres in limbajul copilului, spune cuvinte noi si are initiativa in exprimarea lor.

Astept raspunsul la intrebare! Va multumesc anticipat.

1 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 6 ani

Depakine este un medicament cu spectru larg cu indicatii in epllepsie si crize psihomotorii.

Consultati un medic neuropsihiatric sau un serviciu de pediatrie, unde impreuna cu un logoped vor stabili un diagnostic si vor recomanda tratamentul corespunzator.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/