Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita gabi.l's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.02.2009
    Postari in forum
    3
    Fetelor eu stiu ca ceaiurile fac mereu minuni insa din auzite am inteles ca in sarcina, nu toate ceaiurile sunt indicate, ba chiar sunt unele care pot face rau. Ce stiti de asta? Ce ceaiuri pot fi consumate pe perioada de sarcina?

Floricica Cu Vechime annee's Avatar
    Membru inregistrat la
    13.08.2008
    Postari in forum
    8.186
    Gabi eu zic ca cel mai bine e sa intrebi dr ginecolog sa vezi ce zice,eu am baut doar ceai de macese cand eram racita.

mother
    Guest
    gabi da-i cu google si o sa gasesti liste...

ceaiurile sunt medicinale... exceptand alea de fructe... si cum nu e indicat sa luam medicamente asa nu e indicat sa bem ceaiuri...

Floricica Nou Venita simonici_mony's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.02.2010
    Postari in forum
    46
    Eu cred ca ceaiurile cu efect de relaxare sunt bune in timpul sarcinii. De exemplu ceai de musetel, de tei. Si nu ar fi bune ceaiurile cu coloranti de exemplu ceaiurile de fructe de padure. Ar mai fi si altele care nu sunt indicate: ceai verde, ceaiurile chinezesti ce de obicei pot sa inlocuiasca cafeaua, dar zice ca sunt mai tari decat aceasta.

Floricica Nou Venita didilika's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.07.2009
    Postari in forum
    6
    Mie doctorita de familie din contra mi-a spus ca ceaiurile relaxante nu sunt chiar indicate mai ales cel de tei! !

stefaniajohansson
    Guest
    ceaiul negru si cel verde sunt ceaiuri ce contin cofeina, deci trebuie sa fim atente la cantitatea de ceai bauta. pe lista mea de alimente in sarcina scrie ca avem voie pana la 5 cesti de ceai negru/verde pe zi.

Floricica Nou Venita alec55a's Avatar
    Membru inregistrat la
    26.01.2009
    Postari in forum
    72