Ultimele discutii din forum
  1. #1
    stefaniajohansson
    Guest

    Mancam sanatos impreuna

    am creat acest topic pentru toate persoanele care vor sa manance sanatos. e locul nostru de intalnire, locul unde povestim ce am mancat, cum am calcat pe bec, cat am mai slabit/ingrasat.

    Reguli de baza:

    3 mese principale si 2-3 gustari/zi
    adio carbohidrati rapizi!!!!!!!
    apa, multa apa, apa calda cu lamaie 15 minute inainte de mese
    condimente care cresc termogeneza: boia iute, ghimbir, turmenic, mustar iute, scortisoara, busuioc, piper negru, usturoi, patrunjel samd Top 15 Thermogenic Foods and Spices
    din meniul zilnic nu au voie sa lipseasca cel putin 3 portii de legume/zi, 1-2 fructe/zi, proteine din carne, peste, lactate, oua, fructe de mare, grasimi sanatoase (din surse naturale de grasime)

    vom manca cat mai natural, cat mai aproape de cum mancau stramosii nostri. nu avem voie margarina, nu avem voie sa prajim in ulei (devine instabil la peste 163 grade, deci cancerigen. folosim unt de cocos, unt sau untura cu moderatie la mancarurile la care chiar avem nevoie de grasimi) evitam zaharul, folosim stevia sau cu mare moderatie zaharul brun nerafinat sau mierea.

    1 data pe saptamana ne rasplatim cu ceva "bun":) (nu e obligatoriu)
    scirem cu rosu ceea ce am mancat chiar daca nu e indicat sa mancam

    NU NE INFOMETAM!!!!

    si daca mai imi vine ceva in minte, voi completa

  2. #2
    stefaniajohansson
    Guest
    Incep eu, desi nu incep cu meniul, ca azi e sambata si sunt la ziua de rasplata..mai bine scriu meniul incepand de luni, maine e ziua lui tata si iar fac ceva dulce:P

    asa..am 27 de ani, 1.60m, 49 kg, 17.8 % grasime corporala. (la femei: 10-14% grasime vitala, 14-20% atletic, 21-24 fitness, 25-31 acceptabil, peste 31 obez Healthy Body Fat Percentage for Women | eHow.com).

    fac sport de 4-6 ori/saptamana si vreau sa imi cresc masa musculara si sa mai dau jos din grasimea de pe coapse (acolo am cel mai mult in comparatie cu celelalte zone). tinta mea: vreau sa ajung pe la 15% grasime corporala, fara sa pierd in greutate..voi reusi prin sport si alimentatie corespunzatoare:)

  3. #3
    Floricica Cu Vechime alexandru31's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.02.2009
    Localitate
    Galati/acum Austria
    Postari in forum
    5.678
    Buna stefania..ma voi alatura si eu tie....
    Am 25 de ani[luna care vine:d]..1,67 m si 64 kg,
    incerc sa fac sport sau macar putina gimnastica zilnic,dar de luni m-am decis sa alerg dimineata,sper sa ma pot trezi:)))
    as mai avea ceva sunculita pe la burtica, ti-am vazut acele video pe topicul celalalt..si le voi incerca si eu:)
    mersi mult!
    Modificata de alexandru31; 09.04.2011 la 14:33:38.

  4. #4
    Floricica Debutanta nicodimionelia's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.02.2010
    Postari in forum
    614
    si eu ma alatur, am 25 de ani 1.70 si 58 kg vreau sa ajung la 55....ca in tinerete:)) de o sapt mi-am luat un aparat de gatit cu aburi, am renuntat de tot la paine, dulciuri nu consum de felul meu, sport fac cate 30 min alergare pe banda, incerc sa beau 2 litri de apa pe zi , greu dar incerc,ca eu de fel beam 1 pahar de apa pe zi si imi ajungea, azi am putut bea 1,5 litri,

  5. #5
    Floricica Debutanta nicodimionelia's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.02.2010
    Postari in forum
    614
    cel ami mult imi place brocoli facut la aburi si sa=l mananc cu usturoi......

  6. #6
    Floricica Debutanta ana2003maria's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.03.2011
    Localitate
    Lund, Suedia
    Postari in forum
    609
    Hej Stefania.
    Desi nu sunt o adepta a dietelor, miscarea este foarte importanta si pentru mine.
    Incerc sa gatesc si sa mananc sanatos, mai ales pentru ca bebelusul nostru de 10 luni a inceput sa manance aceeasi mancare cu noi (de cele mai multe ori).
    Pentru mine gatitul sanatos, poate nu are chiar aceeasi semnificatie extrema ca la tine, dar nici eu nu sunt o fana a prajelilor, si nici carbohidratele rapide nu ocupa un rol prea mare in bucataria mea.
    Am 1,70 m., 70 kg ( insarcinata in saptamana 16 cu bebe nr 2 :) ). Am cam 5 kg in plus ramase de la prima sarcina, si 2 pe care le-am luat cu aceasta pana in prezent.

    Astazi la cina o sa avem pe masa:

    Somon afumat,
    Cartofi fierti, ( eu am sa mananc 2 :) )
    Sos rece de iaurt cu marar, ceapa rosie, putina sare si piper
    O salata MAAAAARRE : spanac, frunze de sfecla, salata verde, ridichi, ceapa verde, ulei de masline, marar, lamaie stoarsa sare si piper.

    La bebe am sa ii fac un pachetel cu somon proaspat, praz si zarzavaturi invelite in folie de aluminiu, pe care il voi fierbe in apa de la cartofi. Cartofii ii voi fierbe fara sare, iar la mancarica lui voi adauga o lingurita de ulei de rapita. Va gusta si el putin din sosul de iaurt.

    Muuuuuulta apa cu lamaie la masa :)

    Pentru ca e sambata si la mine:), la desert voi avea mere coapte cu scortisoara si vanilie si, UPS!!!!!! inghetata de vanilie

    Am fost singura acasa astazi, baietelul meu a fost in vizita la strabunica lui cu taticul sau, si miscarea ce am facut-o a fost o curatenie generala, urmata de o jumatate de ora de yoga, sa imi intind si eu spatele putin.....Rasfat cu o baie lunga si odihna in rest.
    Acum imi astept baietii cu DOOOOOR :)

  7. #7
    Floricica Avansata hande's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.03.2010
    Postari in forum
    1.594
    Stefania felicitari pt topic,o sa-l urmaresc cu mare interes,cu siguranta va fi folositor

  8. #8
    Floricica Avansata hande's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.03.2010
    Postari in forum
    1.594
    Din pacate eu nu am 3 mese pe zi plus doua gustari,am doar mesele...Am 170cm si 59 de kg.Nu-mi doresc sa mai slabesc,dar vreau sa ma mentin printr-un regim alimentar sanatos si echilibrat.

  9. #9
    Floricica Avansata hande's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.03.2010
    Postari in forum
    1.594
    Citat Postat de ana2003maria Vezi mesajul
    Hej Stefania.
    Desi nu sunt o adepta a dietelor, miscarea este foarte importanta si pentru mine.
    Incerc sa gatesc si sa mananc sanatos, mai ales pentru ca bebelusul nostru de 10 luni a inceput sa manance aceeasi mancare cu noi (de cele mai multe ori).
    Pentru mine gatitul sanatos, poate nu are chiar aceeasi semnificatie extrema ca la tine, dar nici eu nu sunt o fana a prajelilor, si nici carbohidratele rapide nu ocupa un rol prea mare in bucataria mea.
    Am 1,70 m., 70 kg ( insarcinata in saptamana 16 cu bebe nr 2 :) ). Am cam 5 kg in plus ramase de la prima sarcina, si 2 pe care le-am luat cu aceasta pana in prezent.

    Astazi la cina o sa avem pe masa:

    Somon afumat,
    Cartofi fierti, ( eu am sa mananc 2 :) )
    Sos rece de iaurt cu marar, ceapa rosie, putina sare si piper
    O salata MAAAAARRE : spanac, frunze de sfecla, salata verde, ridichi, ceapa verde, ulei de masline, marar, lamaie stoarsa sare si piper.

    La bebe am sa ii fac un pachetel cu somon proaspat, praz si zarzavaturi invelite in folie de aluminiu, pe care il voi fierbe in apa de la cartofi. Cartofii ii voi fierbe fara sare, iar la mancarica lui voi adauga o lingurita de ulei de rapita. Va gusta si el putin din sosul de iaurt.

    Muuuuuulta apa cu lamaie la masa :)

    Pentru ca e sambata si la mine:), la desert voi avea mere coapte cu scortisoara si vanilie si, UPS!!!!!! inghetata de vanilie

    Am fost singura acasa astazi, baietelul meu a fost in vizita la strabunica lui cu taticul sau, si miscarea ce am facut-o a fost o curatenie generala, urmata de o jumatate de ora de yoga, sa imi intind si eu spatele putin.....Rasfat cu o baie lunga si odihna in rest.
    Acum imi astept baietii cu DOOOOOR :)
    Folosesti folie de aluminiu pt prepararea mesei bebelusului?Eu somonul il preparam la aburi,iar separat faceam un amestec(fiert) din rosii decojite siusturoi verde.

  10. #10
    Floricica Senior delya's Avatar
    Membru inregistrat la
    16.11.2007
    Postari in forum
    3.920
    Buna!

    Ma alatur si eu, am 28 de ani, 1.68 m, nu va spun kg (inca), dupa 2 sarcini am ramas cu ceva kg in plus, inca alaptez si intentionez sa alaptez in continuare, bebe mic face un anisor pe 17 aprilie, iar cel mare face 3 anisori in iunie! tinta mea ca pana incepe vremea de plaja e sa slabesc cel putin 10 kg!

    Ce fac eu in privinta asta? incerc pe cat posibil sa fac exercitiile lui Leslie Sansone, de cel putin 3 ori pe saptamana, cate o ora! De 2 saptamani am renuntat la paine, am renuntat la dulciurile zilnice si acum incerc sa renunt si la prajeli. Vreau sa instaurez regulile astea pt toata casa nu numai pt mine!
    De cand am renuntat la paine si la dulciurile zilnice am dat deja jos 2 kg, in 2 saptamani! Probabil ma ajuta si alaptatul!
    Apa beau 3-4 l pe putin, o sa incep sa beau si cu lamaie!
    O sa folosesc ulei de cocos in alimentatie ca am citit si eu ca ajuta la slabit :)
    pt tonifiere incerc sa ma tin de exercitii!
    Si o sa incerc musai sa-mi fac program de mese regulate si ultima masa, cel tarziu la 7.30!
    Stiu ca daca vreau cu adevarat se poate!

  11. #11
    Floricica Senior delya's Avatar
    Membru inregistrat la
    16.11.2007
    Postari in forum
    3.920
    Si eu sunt mai cu naturalul asa ca va rog nu folositi la gatit fie pt dvs, fie pt copii, nu folositi folia de aluminiu,e extrem de nociv aluminiul acela degajat la temperaturi inalte, folositi mai degraba hartie pt copt!
    Nu folositi plastic la incalzit, se emana tot felul de substante toxice, incercati sa mancati cat mai multe produse naturale, facute in casa eventual, indeosebi ce dati copiilor, pt spalat folositi nuci de sapun sau detergenti naturali, pt igiena proprie la fel, cautati cat mai natural, fara parabeni, fara triclosan, fara SLS, o sa vedeti ca majoritatea contin aceste substante care sunt extrem de cancerigene!

    Scuzati off topicul :)

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari