Proiect CERSANIT in scolile publice romanesti "Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa"

/ / Modificat: 2019-10-09 10:31:29
CERSANIT a finalizat proiectul de renovare 
a bailor din scolile publice romanesti
"Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa!"
CERSANIT Romania a demarat in martie 2018, proiectul „Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa! 2018”, printr-o initiativa privata de a investi in imbunatatirea calitatii vietii elevilor din invatamantul preuniversitar.
Mecanismul proiectului:
"Pentru orice produs vandut in perioada Aprilie - August 2018, Cersanit investeste 1% din valoarea vanzarilor pentru renovarea bailor din scolile publice romanesti." In campanie au participat toate produsele Cersanit comercializate in Romania. Investitia rezultata din campanie: 406.785 RON
Au fost selectate 10 scoli din 8 judete. 
Numar de copii care frecventeaza scolile selectate (2018): 1707. 
Numar de grupuri sanitare: 96. 
Produse Cersanit: obiecte sanitare 321 si gresie si faianta 1540 mp.
Despre produsele CERSANIT alocate:
Am dorit sa asiguram noul standard de igiena in baile renovate de CERSANIT. Si am alocat in proiect 56 vase de toaleta COMPACT care au capac WC inchidere lenta inclus si sunt parte din colectia ARTECO (poza baie ARTECO cu titlu de prezentare) cu tehnologia CLEAN ON integrata. 
Acolo unde am avut spatiu am oferit colectia ETIUDA: lavoar si vas de toaleta COMPACT + capac WC, dedicata persoanelor cu disabilitati  - un standard modern pentru spatiile publice.
Alte produse din portofoliul CERSANIT care au ajuns in scolile selectate: lavoar, semipedestal si urinar din colectia PRESIDENT (poza baie PRESIDENT cu titlu de prezentare).
O noutate in piata romaneasca este categoria de baterii pentru baie. In proiect am alocat bateria pentru lavoar cu un singur maner din colectia AMET (foto) cu Air Aerator, cartus ceramic fiabil si 7 ani garantie. 
"In Romania comunitatile defavorizate din zonele rurale au nevoie de ajutorul nostru. Sectorul privat se poate implica si poate aduce schimbari pozitive, asa cum proiectul Cersanit a reusit sa schimbe radical viata a peste 1700 de copii care frecventeaza cele 10 scoli din proiect. Am investit resursele CERSANIT acolo unde nevoile sunt cele mai mari: peste 300 obiecte sanitare precum si sustinerea costurilor de renovare a bailor", a spus Janos Lupas – Ticu– Director Vanzari CERSANIT Sudul Europei.
 "Romania este o piata care aduce provocari in orice industrie, iar piata materialelor de constructie nu face exceptie . In pofida tuturor provocarilor CERSANIT a realizat  un proiect inedit de investitie in comunitate, care imbunatateste viata societatii. Astazi suntem mandri pentru ca am renovat 96 de grupuri sanitare din 10 scoli aflate in 8 judete. Ne propunem sa continuam investita in comunitatile romanesti si vom alege noi proiecte pe care sa le sprijinim",  a spus Adrian Dinu – Director Vanzari CERSANIT Romania.
"In plus fata de oferta brandului CERSANIT prin care iti poti renova baia cu tehnologii moderne, ne-am dorit sa contribuim si la bunastarea comunitatilor din spatiul rural. Prin aceasta initiativa am putut oferi resurse si produse scolilor din proiect care au astazi un nou standard de igiena. In 2020 ne propunem proiecte noi care sa rezoneze cu valorile principale CERSANIT: calitate si universalitate", a spus Alina Muresan, Head of Marketing, CERSANIT Sudul Europei.

CERSANIT Romania a demarat in martie 2018, proiectul "Cersanit trece baia pe curat. La scoala, ca acasa! 2018", printr-o initiativa privata de a investi in imbunatatirea calitatii vietii elevilor din invatamantul preuniversitar.

cersanit-scoli

Mecanismul proiectului:

"Pentru orice produs vandut in perioada Aprilie - August 2018, Cersanit investeste 1% din valoarea vanzarilor pentru renovarea bailor din scolile publice romanesti."

In campanie au participat toate produsele Cersanit comercializate in Romania.

Investitia rezultata din campanie: 406.785 RON

Au fost selectate 10 scoli din 8 judete. 

  • Numar de copii care frecventeaza scolile selectate (2018): 1707. 
  • Numar de grupuri sanitare: 96. 
  • Produse Cersanit: obiecte sanitare 321 si gresie si faianta 1540 mp.

Despre produsele CERSANIT alocate:

Am dorit sa asiguram noul standard de igiena in baile renovate de CERSANIT. Si am alocat in proiect 56 vase de toaleta COMPACT care au capac WC inchidere lenta inclus si sunt parte din colectia ARTECO (poza baie ARTECO cu titlu de prezentare) cu tehnologia CLEAN ON integrata. 

arteco

Acolo unde am avut spatiu am oferit colectia ETIUDA: lavoar si vas de toaleta COMPACT + capac WC, dedicata persoanelor cu disabilitati  - un standard modern pentru spatiile publice.

Alte produse din portofoliul CERSANIT care au ajuns in scolile selectate: lavoar, semipedestal si urinar din colectia PRESIDENT (poza baie PRESIDENT cu titlu de prezentare).

president-baie

O noutate in piata romaneasca este categoria de baterii pentru baie. In proiect am alocat bateria pentru lavoar cu un singur maner din colectia AMET (foto) cu Air Aerator, cartus ceramic fiabil si 7 ani garantie. 

amet

janos-lupus

"In Romania comunitatile defavorizate din zonele rurale au nevoie de ajutorul nostru. Sectorul privat se poate implica si poate aduce schimbari pozitive, asa cum proiectul Cersanit a reusit sa schimbe radical viata a peste 1700 de copii care frecventeaza cele 10 scoli din proiect. Am investit resursele CERSANIT acolo unde nevoile sunt cele mai mari: peste 300 obiecte sanitare precum si sustinerea costurilor de renovare a bailor", a spus Janos Lupas – Ticu– Director Vanzari CERSANIT Sudul Europei.

adrian-dinu

 "Romania este o piata care aduce provocari in orice industrie, iar piata materialelor de constructie nu face exceptie . In pofida tuturor provocarilor CERSANIT a realizat  un proiect inedit de investitie in comunitate, care imbunatateste viata societatii. Astazi suntem mandri pentru ca am renovat 96 de grupuri sanitare din 10 scoli aflate in 8 judete. Ne propunem sa continuam investita in comunitatile romanesti si vom alege noi proiecte pe care sa le sprijinim",  a spus Adrian Dinu – Director Vanzari CERSANIT Romania.

alina-muresan

"In plus fata de oferta brandului CERSANIT prin care iti poti renova baia cu tehnologii moderne, ne-am dorit sa contribuim si la bunastarea comunitatilor din spatiul rural. Prin aceasta initiativa am putut oferi resurse si produse scolilor din proiect care au astazi un nou standard de igiena. In 2020 ne propunem proiecte noi care sa rezoneze cu valorile principale CERSANIT: calitate si universalitate", a spus Alina Muresan, Head of Marketing, CERSANIT Sudul Europei.

Articole recomandate

Citeste si despre