Cauta

Lipsa menstruatiei si dureri de sani datorita Arefamului. Este posibil?

loredana a intrebat pe 28.11.2014

Buna ziua, va rog din suflet am nevoie de un raspuns din partea unui medic. Am luat Arefam 200 din ziua 18 a CM timp de 10 zile apoi vreo 4-5 zile am avut o secretie maronie foarte foarte redusa cantitativ. Sunt 6 saptamani de la ultimul CM (17 octombrie). Am fost ieri la ecograf si nici urma de sac gestational sau corp galben pe vreunul din ovare. Nici extrauterina. Toate testele de sarcina au iesit negative. Mi s-a dat acum sa iau 3 zile de arefam 200 1cp/zi , apoi ar trebui sa apara menstra si apoi din ziua 16 sa iau duphaston 10 zile. Doctora nu stia cum sa imi explice aceasta dereglare sau ce este. Este posibil sa fi fost prea mult arefamul de 200 1cp/zi si din cauza aceasta sa nu mai apara menstruatia? este in regula sa urmez schema recomandata de dr? Ar putea fi totusi sarcina si sa nu fi coborat inca in uter si nu a vazut dr.? Va rog din suflet sa imi raspundet!

Va multumesc anticipat!

0 raspunsuri

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/