Cauta

Eliminarile maronii pot fi o cauza a infertilitatii?

Stella a intrebat pe 29.10.2013

La a 15-a zi de ciclu apar eliminari maronii.
Am folosit Dufaston, dar nu a ajutat, oricum erau eliminari. Apoi, medicul ginecolog a inlocuit Dufastonul cu Utrogestan intravaginal.

In timpul tratamentului e totul bine, dar daca incetez folosirea utrogestanului, eliminarile reapar.

De 1 an de zile doresc sa devin insarcinata si nu pot, cu toate ca medicii zic ca-s sanatoasa.

1 raspunsuri

Dr.Panaitescu.Anca
a raspuns acum 6 ani

S-ar putea sa fie o particularitate a dumneavoastra sa sangerati in preajma ovulatiei.

Pentru a obtine sarcina nu este suficient doar un tratament cu progesteron. Trebuie sa va adresati unui centru specializat in probleme de infertilitate si sa faceti un plan de actiune acolo.

Spre exemplu - poate sa fie nevoie sa luati Clomifen sau sa faceti inseminare intrauterina cu sau fara stimulare ovariana.

Nu uitati sa testati partenerul. O treime din cauzele de infertilitate se datoreaza factorului masculin.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/