Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita miri7's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.06.2013
    Postari in forum
    2

curiozitati sexuale

buna seara. ma adresez dvs deoarece sunt in stare de soc... am tot cautat pe internet insa nu sunt cu totul lamurita... am un baietel de 6 si 3 luni iar in aceasta dupa-amiaza a primit in vizita pe baietelul vecinilor mei... totul s-a intamplat foarte repede... eu stiam ca acest copil e mai nazdravan si auzind usa camerei unde erau inchizandu-se m-am indreptat spre ei... acel copil era cu pantalonii in jos iar al meu langa el...erau speriati amandoi...acel copil cu 1 an mai mare decat al meu se scarpina pe un picior invocand o mancarime, mintea atat de urat pt varsta lui... m-am asigurat inainte sa izbucnesc ca nu era nicio ciupitura/bubita... mintea... imi e usor sa recunosc o minciuna mai ales ca sunt profesor..am cerut explicatii .. baiatul meu deja incepuse sa planga de teama de a nu-l lovi/pedepsi... l-am dat afara pe celalalt... l-am asigurat pe fiul meu care plangea foarte rau ca nu i se va intampla nimic si ca vreau doar sa aflu cine a avut ideea...am uitat sa precizez ca tot fiul meu mi-a amintit ca acest copil mai incercase cu vreme in urma acelasi lucru... ca fiul meu sa-l sarute in zona intima...de data asta fiul meu oscila si nici acum nu sunt lamurita... cand imi spunea ca acela a avut grozava idee cand , culmea, ca al meu a avut-o ... mi-e groaza sa ma gandesc ca al meu, copil cu care comunicam, care traieste intr-un mediu civilizat ar putea avea aceste ganduri...am facut un consiliu de familie si i-am explicat gravitatea si rusinea unor asemenea fapte... mi se pare ca a fost usor traumatizat de socul de a-l fi gasit, de rusine dar si de teama...dilema mea insa este ca , sa presupunem ca de aceasta data ideea a apartinut fiului meu, fiul meu ar avea probleme de orientare sexuala sau a fost satisfacerea unei curiozitati avand in vedere ca demersul initiat de celalat cu ceva timp in urma a fost int