Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita jeni_81's Avatar
    Membru inregistrat la
    13.05.2009
    Postari in forum
    10

Stomatologul lui bebe

buna fetelor,am si o probl. si nu stiu cum sa procedez.De ceva timp am obs.ca dintisorii bb.de jos au un contur maroniu,un fel de tartru,sper sa nu fie carie,dar acum si dintisorii de sus sunt la baza galbui,de aceea cred ca trebuie sa mergem de urgenta la medic,iar aseara la periaj a sangerat putin si il deranja,apropo baietelul meu are 1,7 luni.Va rog cine a trecut prin asta sa-mi zica o parere si sa-mi recomande un stomatolog ,daca se poate in zona titan.mersi astept opinii.

Floricica Senior ananutza's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.11.2007
    Postari in forum
    2.576
    Te pup!!Ma cheama Ana, sunt o fosta aspiranta(de 4 ani). actuala mamica!!
    Intamplarea face ca sunt si medic stomatolog:)
    Ce are bebelul tau se numeste carie de biberon.Cu siguranta ca adoarme cu biberonul in gura ori ii dai lichide cu zahar..la dintii de sus tot acelasi lucru..asa poate debuta, ca o liniuta galbena.Normal ca il deranjeaza, in curand o sa-l doara.Tu il speli pe dinti?are periuta?

Moderator Floricica Veterana Tinker_Bell's Avatar
    Membru inregistrat la
    24.07.2009
    Postari in forum
    10.707
    Buna Ananutza,o sa-mi permit sa te intreb si eu ceva,daca vrei sa-mi raspunzi!!Aceeasi carie de biberon i-a facut si fetitei mele dintzisorii de sus praf,sunt mancati pana la gingie,acum se misca unul de jos si doctorul a zis ca in momentul in care incep cei de jos sa se miste sa merg sa-i scoatem pe cei 4 de sus!!Tu ce parerea ai,sa mergem sau sa asteptam sa se miste ca lumea cel de jos?

Membru inregistrat la
    13.05.2009
    Postari in forum
    10
    Citat Postat de ananutza Vezi mesajul
    Te pup!!Ma cheama Ana, sunt o fosta aspiranta(de 4 ani). actuala mamica!!
    Intamplarea face ca sunt si medic stomatolog:)