Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    7.664

    Idee Legume si fructe foarte benefice

    Cautand informarii despre hrana sanatoasa, dar si despre metode de intarire a sistemului imunitar, despre legumele si fructele cele mai potrivite pentru Edi am descoperit ca sunt cateva legume si fructe de-a dreptul miraculoase.

    Bananele de exemplu sunt foarte bogate in proteine, potasiu, beta-caroten, vitaminele B6 si C, sunt antioxidante si energizante, ajuta la problemele premenstruale, prevenirea bolilor de inima, diminueaza simptomele diareei, depresiei si insomniei.

    Papaya si mango sunt la fel foarte bogate in beta-caroten si au proprietati antioxidante, detoxifiante, digestive, ajuta la reducerea balonarii,constipatiei si la intarirea sistemului imunitar.

    Merele si perele sunt si ele bogate in betacaroten, dar si vitamina C, calciu si magneziu, fosfor, potasiu, iod si acid folic, ajuta la digestie si la reducerea colesterolului din sange, la intarirea sistemului imunitar si in plus au si efect antiinflamator.

    Fructele de padure, adica coacazele negre si rosii, murele, afinele, capsunile, sunt si ele foarte bogate in antioxidanti si ajuta la imbunatatirea circulatiei, au efecte benefice asupra infectiilor renale, respiratorii, ajuta digestia si atenueaza chiar si ridurile.

    Morcovii, printre primele alimente cu care se incepe in general diversificarea la bebelusi, au cel mai bogat continut de betacaroten, ajuta la intarirea sistemului imunitar, respirator si digestiv, a dintilor, parului si oaselor, si chiar ajuta la marirea cantitatii de lapte in cazul mamicilor care alapteaza.

    Spanacul intareste si el oasele, dintii si gingiile prin continutul de calciu, ajuta la intarirea sistemului imunitar, previne anemia dar si constipatia si in plus, reduce si hipertensiunea.

    Broccoli, o leguma nu tocmai indragita de copii, ajuta la detoxifierea organismului, la prevenirea bolilor respiratorii sau de inimia, la gravidute previne alapritia sindromului de spina-bifida la bebelus, si in plus, ajuta la mentinerea sanatatii pielii.

    Despre usturoi cu totii stim ca ajuta la intarirea sistemului imunitar si ajuta la prevenirea si combaterea racelilor si infectiilor virale si in plus ajuta si la curatarea ficatului.

    Ardeii au si ei, ca si morcovii, un continut bogat de beta-caroten dar si vitamina C, zinc si magneziu si ajuta la intarirea sistemului imunitar, la stimularea digestiei si la combaterea constipatiei.

    Rosiile contin si ele o serie de vitamine, zinc si antioxidanti si prin continutul ridicat de apa ajuta la hidratarea sistemului digestiv dar si la prevenirea infertilitatii masculine (datorita licopenului) si la intarirea sitemului imunitar.

  2. #2
    Floricica Debutanta MJ forever's Avatar
    Membru inregistrat la
    25.03.2010
    Postari in forum
    1.187
    Eu am in permanenta cel putin 5-6 feluri de fructe acasa, printre care mere, banane, clementine, capsuni, zmeura, afine, kiwi, struguri, piersici, cirese, prune.
    Primul lucru ce-i dau lui fiu-meu la micul dejun e un bol de fructe. Iar legumele sunt nelipsite la pranz. Plus ca morcovii ii mananca natur, de obicei ii pun la snack la scoala.

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari