Corint Educational demareaza proiectul interdisciplinar Pasaport pentru cultura

/ / Modificat: 2013-10-04
Corint Educational demareaza proiectul interdisciplinar Pasaport pentru cultura

Corint Educational demareaza proiectul interdisciplinar Pasaport pentru cultura

Intr-un cadru pitoresc, tomnatic, ce te indeamna la reflectie, la Casa de Cultura a orasului Chitila vom lansa marti, 8 octombrie, orele 11:30, noul proiect educational Pasaport pentru cultura, o poarta catre viitorul copiilor nostri.


Corint Educational demareaza proiectul interdisciplinar Pasaport pentru cultura

Intr-un cadru pitoresc, tomnatic, ce te indeamna la reflectie, la Casa de Cultura a orasului Chitila vom lansa marti, 8 octombrie, orele 11:30, noul proiect educational Pasaport pentru cultura, o poarta catre viitorul copiilor nostri.

Cadre didactice, parinti, inspectori scolari vor fi alaturi de noi in acest demers cultural. Invitati speciali ai acestui eveniment, secretar de stat in Ministerul Educatiei Nationale, d-na Vasilica Stefania Duminica, inspector general limba si literatura romana d-na Mina Maria Rusu si inspector general invatamantul primar d-na Gabriela Droc. Distinsele doamne ne vor vorbi despre importanta educatiei si rolul determinant al lecturii pentru viitorul copiilor nostri.



Proiectul interdisciplinar Pasaport pentru cultura, realizat in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, pe care Corint Educational il aduce in atentia cadrelor didactice, a parintilor, si nu in ultimul rand in atentia intregii opinii publice, reprezinta o incercare de a repune in drepturi "cartea educationala", de a aduce in atentia profesorilor, copiilor si parintilor importanta lecturii, a activitatilor parascolare, de a contribui la redescoperirea cititului ca o placere, ca un hobby, dar si ca o utilitate, un izvor de cunoastere si intelepciune!

Proiectul promoveaza cartea cu mesaj educational in scoli si conduita pozitiva a copilului spre educatie, spre invatatura. Sub indrumarea profesorului sau parintelui, copilul acumuleaza cunostinte, facand propriile sale descoperiri, fiind astfel cultivate concentrarea, motivatia, autodisciplina si dragostea pentru a invata.

Lectura suplimentara ne devine familiara din primii ani de scoala. Selectarea lecturii suplimentare revine invatatorului, care cunoaste cel mai bine afinitatile sufletesti ale elevilor precum si continutul educativ necesar intr-o anumita etapa a dezvoltarii lor. Daca elevul incepe a citi din curiozitate, iar aceasta curiozitate se transforma in deprindere, in obisnuinta si insista, motivat fiind si de aprecierile primite la clasa, el va realiza mari progrese in dezvoltarea sa ulterioara, spune Sorin Lucaci, specialist marketing al editurii Corint Educational.


Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre