Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

 Produsele pentru imunitate, aliatul tau dupa o raceala

26 Aprilie 2017

Racelile, ca orice infectie virala a organismului, slabesc sistemul imunitar, mai ales in cazul copiilor, ceea ce inseamna ca acestia sunt predispusi din nou imbolnavirilor.

Pentru intarirea imunitatii dupa o perioada de raceala, sunt importante aportul de vitamine si minerale, miscarea, dar si hrana sanatoasa, atat in cazul adultilor, cat si in cazul copiilor.

dupa-raceala

Importanta vitaminelor

Astfel, pentru intarirea imunitatii, este nevoie de un consum zilnic de legume si fructe bogate in vitamina C. Aceasta vitamina, cunoscuta si drept acid ascorbic, contine o cantitate importanta de antioxidanti, cei care lupta cu bacteriile si virusurile, impiedicand dezvoltarea si inmultirea lor. Antioxidantii sunt cei care lupta si cu radicalii liberi, vinovati pentru aparitia cancerului sau imbatranirea prematura. Acidul ascorbic contribuie si la protectia tesuturilor osoase, construind o bariera puternica impotriva bacteriilor.

Citricele, cat si legume precum ardeiul gras, rosiile, broccoli, sunt o alegere excelenta. Vitamina A, care se gaseste in morcov, spanac, oregano, caise, este un alt intaritor al imunitatii cunoscut penru beneficiile sale. Are rol si in dezvoltarea sanatoasa a sistemului ocular in cazul micutilor. Totodata, vitamina A este o sursa importanta de betacaroten, unul dintre cei mai importanti antioxidanti. De aceea, ii ajuta pe copilasi sa isi recapete tonusul dupa o infectie respiratorie. Contribuie si la dezvoltarea sistemului osos, alaturi de vitamina D.

In afara de vitamine, micutii au nevoie si de minerale, pentru ca sistemul imunitar sa se intareasca. Este vorba in special despre seleniu si zinc. Semnitele de susan, de dovleac, ficatul de pasare, carnea de miel si fructele de mare sunt o sursa importanta de zinc. In ceea ce priveste seleniul, acesta se gaseste in carnea de pasare, orez brun, grau incoltit, ciuperci, ceapa. Astfel, este bine ca in alimentatia zilnica a micutilor sa fie introduse alimente bogate in aceste vitamine si minerale. De asemenea, la intarirea imunitatii contribuie si miscarea.

Echinaceea si probioticele, de ajutor

Un alt mod de a intari sistemul imunitar al micutilor este consumul de probiotice. Acestea sunt bacterii bune care se gasesc in special in iaurturi care ajuta organismul sa asimileze nutrimenti care ajuta la detoxifiearea colonului, intarind astfel imunitatea.

Cunoscuta din vremuri stravechi pentru beneficiile pe care le aduce sistemului imunitar este echinaceea. Un studiu efectuat in anul 2012 arata ca planta are cele mai mari beneficii in ceea ce priveste tratarea racelilor si a infectiilor recurente din organism. O alta cercetare efetuata de catre oamenii de stiinta americani de la Scoala Medicala a Universitatii din Wisconsin a aratat ca echinaceea are un efect puternic imunostimulator. Stimuleaza imunitatea mai ales in cazul in care organismul trebuie sa lupte cu racelile de sezon.

Un mod usor de a le administra micutilor mineralele si vitaminele de care au nevoie pentru intarirea imunitatii il reprezinta suplimentele alimentare. Gama Proimmunity, care contine atat sirop, cat si capsule, este alegerea ideala atat in cazul copiilor, cat si in cel al adultilor. Produsele contin zinc, echinacea, propolis si vitamina C - un complex menit sa vina in sprijinul sanatatii intregii familii prin actiunea sinergica a substantelor sale active.

 

Disciplina se poate invata prin joaca! Iata ce spune psihologul Ligia Moise!

Citeste si despre:

COMENTARII

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul