Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita NRoxana's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.01.2015
    Postari in forum
    3

Cum l-ai vazut pe bebe la eco?

Buna fetelor. Va scriu pentru ca in aceasta seara am facut eco la 33 de saptamani, si sunt nelinistita cu privire la un anumit aspect. Sunt inscrisa la un medic ft cunoscut din Constanta, insa din pacate aparatura sa lasa de dorit. Am facut ecografii in fiecare luna de sarcina, si totul pare ok. Insa, bebe nu vrea sa stea la poza. La 4d a stat cu o manuta pe fata, dupa 4d CRED ca mi-a mai zis o data ca sta cu mana pe fata, data trecuta era cu fata lipita de col, iar astazi din nou era cu manuta pe fata. Si dupa ce am iesit din cabinetul doctorului, am inceput sa imi fac tot felul de scenarii in cap, de ce sta manuta numai acolo. M-am hotarat sa ma duc sa mai fac un eco in alta parte cat de curand posibil, dar as vrea sa va intreb: bebelusii vostri cum s-au vazut la eco? Multumesc!

teodoraioana
    Guest
    Salut Roxana :-)

Eu am tot 33 sapt si am fost ieri la control. Medicul meu are unul din cele mai bune ecografe anume Voluson. Bebe atata s-a miscat ieri de nu ai idee, eu am o poza in care i se vede putin din fata si piciorusul care era langa fata :-))..si oricum la eco cat am stat acolo statea bebe parca era imbufnat, a fost tare dragut... la varsta asta deja ei nu mai incap bine in imagine si nu o sa ai o poza asa clara cum ai avut pana acuma...
    Daca totul a decurs bine pana acuma si daca masuratorile si tot sunt in regula nu vad de ce sa iti faci griji sincer...

Floricica Avansata luss's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.10.2012
    Postari in forum
    1.704