Urmareste-ne:

Sugestii pentru o alimentatie sanatoasa in timpul sarcinii




 

• Bea cel putin 6-8 pahare de lichide pe zi;

• Bea multe lichide si mananca alimente bogate in fibre, precum cereale si fructe uscate pentru a preveni aparitia constipatiei;

• Include in dieta ta acizi grasi omega-3 mancand nuci, seminte de in si, din cand in cand, peste;

• Sfaturi pentru inlaturarea senzatiei de greata si a pirozisului (arsurilor in piept):

- incearca sa ai in fiecare zi mai multe mese mici mai degraba decat trei mese mari,

- consuma ghimbir, in orice forma, mai ales ceai de ghimbir (pune 1-2 lingurite de radacina de ghimbir in apa fierbinte, continua sa le fierbi la foc mic si adauga miere dupa gust);


- suplimente cu vitamina B-6 (consulta doctorul inainte sa le iei);

- mananca un aliment bogat in carbohidrati, cum ar fi cerealele uscate sau biscuitii, la 10-15 minute dupa ce te-ai trezit;

- bea lichide si in afara meselor;

- evita mancarurile grase sau pe cele cu miros puternic;

- incearca sa tii in gura aschii de gheata;

- mananca mai multi carbohidrati precum orez, cartofi copti, paste;

Evita:



• Mancarea grasa sau prajita in ulei

• Cafeina

Alcoolul

• Pestele de apa dulce, pestele-spada si tonul proaspat

• Toate produsele lactate facute din lapte nepasteurizat, mai ales branzeturile moi

• Salatele prepreparate la bacanie

• Fructele si legumele nespalate precum si sucurile nepasteurizate

• Suplimentele alimentare care contin mai mult de 100% din doza zilnica recomandata.


Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri Alimentatia in timpul sarcinii Alimentatie sarcina Alimentatia gravidei

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul