Crima din Mangalia. Loredana a descris pas cu pas cum a ucis-o pe prietena ei, Alina: "Initial, am ezitat, insa dupa aceea am injunghiat-o"

/ / Modificat: 2023-08-10

Loredena, tanara de 18 ani din Vaslui, care a ucis-o cea mai buna prietena a ei, Alina, cu care venise sa lucreze pe litoral in timpul vacantei, a povestit anchetatorilor ce s-a intamplat in noaptea de sambata spre duminica.

Loredana a povestit cu lux de amanunte cum a ajuns sa o ucida pe Alina, prietena ei cea mai buna

Loredana a povestit in detaliu cum a ajuns sa o omoare cu sange rece pe cea care ii era prietena din copilarie. Aceasta spune ca si-a marturisit crima pentru ca ar fi vazut in filme faptul ca „daca recunosti fapta savarsita primesti o pedeapsa redusa".

„Mentionez ca recunosc savarsirea faptei de care sunt acuzata, in sensul ca am agresat-o pe Ciobanu Elena-Alina cu un cutit producandu-i decesul, mentionez ca ma cunosteam cu colega mea, Ciobanu Elena-Alina, cu care am venit impreuna din localitatea de domiciliu din Judetul Vaslui sa lucram pe litoral. Mentionez ca lucram impreuna la Hotel Narcis din statiunea Saturn, insa eram cazate la Hotel Semiramis din aceeasi statiune. Lucram 7 zile pe saptamana, 9 ore pe zi, iar in contract scris 8 ore pe zi, cinci zile pe saptamana. Cu Elena ma cunosteam de mult, intrucat eram colege de clasa din clasa intai. Mentionez ca aveam cu Elena o relatie ceva mai din diferite motive inclusiv legate de serviciu si ne-am mai certat, motiv pentru care am cerut pe parcurs sefilor sa ne schimbe camerele si sa stam separat. Acest lucru l-am cerut lui Matei George si Adrian Munteanu, insa s-a tot tergiversat mutarea noastra, pentru a sta separat", a marturisit Loredana.

Aceasta recunoaste ca o cearta ar fi fost si motivul pentru care si-a pierdut firea si a injunghiat-o pe Alina, cand aceasta nu era atenta. Fata nu a murit imediat si a incercat sa se apere. Initial, Loredeana declarase ca a omorat-o pe Alina pentru ca aceasta isi insela iubitul si ea trebuia sa minta si nu ar mai fi vrut sa faca asta.

„In seara zilei de 05.08.2023, am mai avut niste discutii contradictorii cu Elena legate de plecarea ei acasa, intrucat stiam ca vrea sa plece din hotel. In camera noastra aveam un cutit de bucatarie pentru a-l folosi la prepararea hranei. Intr-un moment de furie, intrucat Elena imi raspundea evaziv, am inceput sa tremur, am luat cutitul care era pe un raft si initial am ezitat insa dupa aceea am injunghiat-o in gat. Mentionez ca Elena nu dormea, insa statea intinsa in pat cu ochii inchisi si fata catre perete. Mentionez ca eu nu am vrut sa o omor, insa am avut un moment in care mi-am pierdut firea si am savarsit aceasta fapta. Dupa ce am injunghiat-o Elenei li curgea sange din gura si din rana facuta cu cutitul horcaia, motiv pentru care am incercat sa ii pun mana la gura sa nu se auda in celelalte camere. A durat aproximativ o jumatate de ora pana a decedat timp in care m-a zgariat pe mana si pe gat si chiar si pe spate”, a declarat Loredana.

Dupa ce Alina si-a dat ultima suflare, Loredana s-a gandit cum sa faca pentru a scapa de cadavru. L-a dus cu un geamantan, cu un taxi, in parcul din Mangalia, unde a fost gasit de trecatori.

„Camera in care locuiam are numarul 111. Mentionez ca in camera s-a murdarit de sange asternutul de pe patul ei, mocheta si salteaua. Dupa ce a decedat am luat valiza Elenei, am scos hainele ei intrucat avea bagajul deja facut si cu greu am introdus-o in valiza. Am luat valiza si am iesit din hotel pe la iesirea din spate si am folosit liftul ca sa cobor. Am stat cateva minute in afara hotelului sa imi revin si am decis sa chem un taxi dar nu eram decisa unde sa merg. Am gasit un taxi de Google pe internet si taximetristul m-a intrebat in mod repetat ce am in valiza, timp in care a venit si un coleg de munca pe nume Vali, caruia i-am zis ca plec acasa. Acesta m-a ajutat sa pun valiza in portbagajul taxiului, dupa care Vali a plecat. M-am urcat in taximetru in dreapta fata si i-am spus taximetristului ca vreau sa merg la bancomat si ca ulterior ma voi decide unde merg. Eu nu eram murdara pe haine deoarece ma schimbasem in camera", a povestit Loredana.

Aceasta spune ca a vrut sa mearga pana in Vaslui cu taxiul si chiar i-a platit soferului de 10 ori mai mult pentru cursa, sperand ca acesta sa nu isi mai puna intrebari cu privire la starea in care era:

„Taximetristul a observat ca am vanatai pe fata si pe gat insa eu i-am zis ca m-am lovit la munca. Am plecat spre bancomat si taximetristul m-a dus la un bancomat BRD din cate imi amintesc si cred ca am scos 2.000 lei si am revenit in taximetru cerandu-i taximetristului sa ma duca in Vaslui. Acesta a refuzat si a intrebat un alt coleg daca doreste sa ma duca si acesta a raspuns afirmativ solicitandu-mi pentru acest serviciu 1.500 lei. Pana sa ne intalnim cu taximetristul care trebuia sa ma duca la Vaslui eu m-am razgandit si i-am solicitat taximetristului sa ma duca de unde m-a luat”, mai marturiseste Loredana.

Ea spune ca s-a uitat in jur cand a ajuns la parcul din Mangalia, unde a lasat cadavrul Alinei sub o banca, pentru a vedea daca sunt camere de supreveghere in zona sau oameni.

„Pe drum m-am gandit ca ar fi mai bine sa ma lase in parcul din apropiere, pe unde treceam si a fost de acord. Probabil pentru ca paream derutata taximetristul m-a intrebat daca are cine sa ma ia insa la insistentele mele acesta m-a lasat in acel parc. Dupa ce a oprit taximetrul, taximetristul m-a ajutat sa dau jos valiza din portbagaj si m-a tot intrebat ce am in valiza deoarece era foarte grea. I-am raspuns ca am haine si rechizite pentru scoala. Taximetristul m-a crezut si a plecat. Pentru cursa i-am dat taximetristului 200 lei desi valoarea cursei era de 20 lei.

Am mai stat cateva minute, m-am uitat in jur sa vad daca sunt camere de filmat sau persoane care m-ar putea vedea si intrucat nu era nimeni m-am apropiat de prima banca si am abandonat trupul Elenei sub aceasta banca.

Am incercat sa o pun pe banca dar era grea si nu am putut. Am luat valiza cu mine si am plecat la hotelul unde eram cazata. Mentionez ca eram imbracata cu un hanorac cu mai multe culori deschise, cu gluga pe cap, pantaloni negri si pantofi sport negri. M-am deplasat pe jos pana la hotelul unde eram cazata si am inceput sa fac curatenie in camera, stergand urmele de sange de pe mocheta si de pe perete si am luat lenjeria si hainele murdare de sange si le-am pus intr-un sac de plastic gen sac de pubela de culoare albastru. Acest sac l-am dus dimineata in jurul orei 10 in tomberonul hotelului. Cutitul il pusesem sub salteaua patului meu iar dupa ce am dus sacul mai sus mentionat mi-am amintit si de cutit, l-am luat si l-am ambalat intr-un sac din plastic de culoare galbena pentru galeata de gunoi si l-am dus la ghena hotelului Narcis”, povesteste Loredana.

Ea sustine ca regreta ca si-a ucis prietena, desi initial a incercat sa ascunda ce a facut, insa filmele pe care le-a vazut au influentat-o sa isi marturiseasca crima pentru o pedeapsa redusa.

„Elena era imbracata cu o bluza roz si pantaloni scurti tip colanti roz cu bleu. Stiu ca Elena avea un tatuaj temporar pe una dintre maini dar nu imi amintesc pe care anume. Am observat tatuajul cand am pus-o in valiza. In jurul orei 10.00 am mers la serviciu, in hotelul Narcis. Mentionez ca am apucat sa stau o ora in pat dar nu am reusit sa dorm. In timp ce ma aflam la serviciu, in jurul orei 15.00 a venit un echipaj de Politie care m-a preluat si condus la sediul Pol. Mun. Mangalia, unde am fost intrebata de unde provin leziunile pe are le am. Initial am spus ca am cazut insa ulterior am recunoscut fapta deoarece am vazut in filme faptul ca daca recunosti fapta savarsita primesti o pedeapsa redusa.

Regret savarsirea faptei si mentionez ca nu am fost constienta de ceea ce am facut. Chiar am fost cele mai bune prietene de-a lungul anilor”.

CITESTE SI:

Surse: hotnews.ro, jurnalul.ro

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro