Urmareste-ne:

7 trucuri pentru resuscitarea vietii emotionale

sanatatea_emotionala

Sanatatea emotionala este cea care-ti asigura cu adevarat fericirea. Iti poti imbunatati stabilitatea emotionala cu putin sport, somn sau cu ajutorul prietenilor. Dar pentru ca acest lucru sa se intample trebuie sa ai grija sa indepartezi toate pericolele care ti-ar putea pune sabota starea psihologica si sa apelezi la urmatoarele trucuri!

1. Imbunatateste-ti comunicarea online!


Fie ca sunt prietenii tai apropiati sau de pe site-uri de socializare, important este sa fii intr-o relatie buna cu toti. Ba chiar sa iti maresti cercul de prieteni si sa va distrati impreuna, chiar si virtual! Nu este o comunicare autentica, dar are efectul de a ridica de indata tonusul psihic.

2. Prioritizeaza-ti activitatile saptamanale!

Daca ar fi sa treci pe lista cu lucruri de facut cam tot ce trebuie si ar trebui, vei afla ca hartiuta repsectiva nu ti-e de ajuns pentru a incapea toate treburile. Trebuie sa iti creezi un program, flexibil, in care sa iti organizezi toate treburile astfel incat sa nu te acapareze cu totul.
 

3. Jongleaza cu stresul!

Stresul face parte din viata ta, fie ca vrei sau nu. Insa acesta nu trebuie sa depaseasca o cantitate "legala", de aceea, de cate ori atenteaza la sanatatea ta, trebuie imediat domolit cu ajutorul tehnicilor de relaxare - masaj, citit, tratamente spa, exercitii de respiratie etc.

4. Incepe sa scrii un jurnal al recunostintei!


Chiar daca Ziua Recunostintei este departe si noi nu o prea sarbatorim, ai posibilitatea sa iti exprimi recunostinta intr-un carnetel pe care il transformi in jurnal. In mod obisnuit intr-un jurnal se scriu atat aspecte pozitive, cat si negative, insa acesta va fi un pic diferit.

optimism_sanatate_emotionala5. Gandeste optimist!

Schimba-ti atitudinea si gandirea! Lasa deoparte gandirea negativa si bucura-te de beneficiile unei atitudini optimiste. Poti sa faci tot ce vrei daca iti propui cu adevarat si daca reunesti puterile universului, astfel incat sa lucreze pentru tine.

6. Permite-ti sa gresesti din cand in cand!


Perfectionismul este o capcana care te poate face prada anxietatii, depresiei si altor probleme de acest fel. Este important sa fii ingaduitoare cu tine si sa iti mai permiti din cand in cand sa si gresesti, fara a dramatiza din cauza asta.

7. Fa voluntariat!

Sa faci un gest dragut pentru cei nevoiasi iti ofera intotdeauna o stare de bine si un sentiment placut. Este una dintre cele mai relaxante si "sanatoase" metode de a-ti resuscita viata emotionala.

Foto: almostfree99.com


Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri Trucuri sanatate emotionala Sanatate emotionala Gandire optimista

Daniela Ganciu

Pasionata de cuvinte cu sens, puse in forme si ambalaje practice si utile pentru orice mamica sau viitor parinte. Intotdeauna scriu cu gandul ca articolul va deveni un ghid, un prieten, un ajutor pentru cititorii mei.

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul