Urmareste-ne:

5 idei pentru a strecura legumele in pizza

Copiii refuza adesea sa manance legume, desi acestea sunt cele mai sanatoase surse nutritionale pentru ei. Exista, totusi, cateva trucuri de a introduce legumele in dieta lor. Foloseste legumele in mult iubita pizza. Micutul tau va fi incantat sa manance cateva felii din deliciul lui culinar preferat, cu un topping generos din legume precum ardei gras, ceapa sau rosii. Iata 5 idei inspirate pentru a strecura legumele in pizza.

pizza-legume

Pizza caramelizata

Introdu ceapa in compozitia de pizza sub forma caramelizata. Ceapa este mai dulce si mai aromata si se potriveste perfect cu o branza de calitate.

Pizza caramelizata contine numai 240 de calorii.

Incinge 1 linguita de ulei, pune 4 bucatele de bacon si soteaza 2 minute. Adauga 8 cani de ceapa taiata, 1 lingura de cimbru proaspat, tocat, jumatate de lingurita de sare si jumatate de lingurita de piper alb.

Lasa pe foc 25 de minute, amestecand mereu. Unge doua aluaturi pentru pizza cu o lingurita si jumatate de ulei, apoi adauga jumatate din compozitia de ceapa pe unul si jumatate pe celalalt.

Pune 40 g de branza Fontina rasa pe un aluat si 40 g pe al doilea. Da pizza in cuptor 9 minute la 260 grade Celsius. Garniseste cu crengute de cimbru si serveste pizza calda micutului tau.  

Pizza cu prosciutto si ciuperci

Pizza cu prosciutto si ciuperci este un fel de mancare inspirat din bucataria internationala. Potrivita pentru o masa rapida, aceasta pizza este gata in 20 de minute si contine numai 273 de calorii.

Soteaza 7 minute intr-o tigaie cu un strop de ulei 225 g ciuperci cremini, taiate si un sfert de cana de ceapa taiata fin. Adauga 1 catel de usturoi tocat si 1 lingurita de cimbru proaspat, maruntit. Soteaza 1 minut.

Adauga 2 lingurite otet balsamic si ia tigaia de pe foc. Pune un aluat de pizza in cuptor, 4 minute, la 250 grade Celsius. Asaza apoi aluatul pe o hartie de copt, intr-o tava si intinde pe el compozitia de ciuperci.

Adauga peste ele 60 g felii de prosciutto si un sfert de cana de branza Frontina, rasa. Da pizza la cuptor la 250 de grade, timp de 6 minute.  

Pizza Margherita cu rosii

pizza-rosii

Pizza Margherita este un preparat simplu, potrivit pentru o gustare sau pentru pachetelul de scoala. Acest tip de pizza contine 298 calorii. Unge o tava cu ulei si pune blatul pentru pizza. Da blatul la cuptor 8 minute la 220 grade Celsius.

Scoate blatul din cuptor si unge-l cu jumatate de lingurita de ulei. Freaca blatul cu un catel de usturoi. Pune pe blat 5 rosii lunguiete, feliate, lasand o margine de 1 cm. Intinde in strat uniform 1 cana de mozzarella rasa.

Da pizza la cuptor la 220 grade, 12 minute. Amesteca jumatate de lingurita de ulei si o lingurita de otet balsamic. Presara pizza cu jumatate de cana de busuioc tocat, 1 varf de cutit de sare si un varf de cutit de piper. Stropeste pizza cu sosul facut si serveste-o copiilor.

Pizza cu spanac si creveti

Foloseste spanacul in toppingul pentru pizza. Acesta contine calciu, fibre si fier. Fructele de mare sunt ingrediente hranitoare, gustoase si dietetice.

Pune intr-o tigaie 2 linguri amidon de porumb, 1 cana de lapte degresat si 1 catel de usturoi. Amesteca si fierbe pana da in clocot. Adauga 1 sfert de lingurita de sare si 1 sfert de lingurita de piper. Intinde sosul pe aluatul pentru pizza.

Soteaza 450 g de creveti intr-o tigaie cu un strop de ulei, adauga 2 cani si jumatate de ciuperci taiate, 3 cani de spanac. Intinde compozitia pe blatul pentru pizza. Presara jumatate de cana de mozzarella rasa si jumatate de cana de branza Provolone. Da pizza la cuptor la 235 grade Celsius pentru 8 minute.  

Pizza cu ardei gras

Daca micutului tau nu-i place ardeiul gras, foloseste aceasta leguma intr-o pizza delicioasa si multicolora. Poti folosi ardei gras de mai multe culori, pentru un aspect apetisant. Acest preparat are numai 104 calorii.

Taie 4 ardei grasi, rosii si galbeni, pe lungime, scoate semintele si pune legumele pe gratar cu partea lucioasa in sus. Apasa usor cu o spatula si coace ardeii 15 minute. Curata-i de negreala si taie-i fasii.

Amesteca ardeii copti cu jumatate de cana de masline verzi, taiate, fara samburi, un sfert de cana de patrunjel tocat, 2 lingurite capere scurse, 2 lingurite otet balsamic din vin rosu, trei sferturi lingurita de ulei de masline.

Intinde compozitia pe aluat, presara 6 linguri de Parmezan ras si da pizza la cuptor, 7 minute, la 195 grade Celsius.

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri Legume Pizza Retete copii

Elisa Costache

Redactor Copilul.ro

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul