Vitamina D poate reduce riscul imbolnavirii de cancer

/ / Modificat: 2005-12-29
Vitamina D poate reduce riscul imbolnavirii de cancer



Cercetarile privind actiunea vitaminei D au avut loc la Universitatea California.

Exista insa voci care afirma ca studiul respectiv nu ar fi concludent.
Forma anaturala a vitaminei D, cunoscuta ca D3, e produsa de obicei in piele, in urma expunerii la razele soarelui, insa vitamina se gaseste si in anumite alimente, precum pestele, margarina sau carnea. Lipsa vitaminei poate produce probleme ale sistemului osos, precum rahitismul.



Cercetarile privind actiunea vitaminei D au avut loc la Universitatea California.

Exista insa voci care afirma ca studiul respectiv nu ar fi concludent.
Forma anaturala a vitaminei D, cunoscuta ca D3, e produsa de obicei in piele, in urma expunerii la razele soarelui, insa vitamina se gaseste si in anumite alimente, precum pestele, margarina sau carnea. Lipsa vitaminei poate produce probleme ale sistemului osos, precum rahitismul.

Articole recomandate

Citeste si despre