Urmareste-ne:

Exercitii Pilates pentru spate




 

Echilibru, postura corecta, concentrare, o capacitate deosebita de autocontrol, dar si flexibilitate, putere, energie... Sunt doar o parte din beneficiile pe care le obtineti dupa numai o sedinta de gimnastica Pilates. In plus, persoanele sedentare, care isi petrec intreaga zi pe scaun, in fata calculatorului, scapa de chinul durerilor de spate si de tensiunea musculara efectuand exercitiile Pilates propuse de specialistul Jurnalul National, Luiza Bucur (foto), intre 10 si 60 de minute pe zi.

Controlul miscarilor si al respiratiilor

Sunt exercitii simple pe care le pot efectua persoane din toate categoriile de varsta fara nici un risc. Deosebit in ceea ce priveste gimnastica Pilates este ca, dupa o ora de antrenament, nu va veti simti obosit si vlaguit, ci mult mai relaxat si pregatit pentru o noua zi de munca, lipsita de dureri de spate.


Citeste articolul in continuare pe Jurnalul National

20 n

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:



Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul