Facebook introduce restrictii. Ce se va intampla cu conturile copiilor

/ / Modificat: 2021-07-28
Facebook introduce restrictii. Ce se va intampla cu conturile copiilor
Facebook introduce restrictii. Ce se va intampla cu conturile copiilor 
Facebook vine cu o noua schimbare. De aceasta data va introduce o restrictie pentru platformele care vand produs online. Astfel, aceste companii nu vor mai putea sa targheteze minorii pe baza intereselor lor sau a activităţii lor pe alte site-uri, conform unei declarații de presă emise marți de către companie.
Asadar, toate agentiile de publicitate vor putea sa se adreseze doar persoanelor sub 18 ani numai în funcţie de vârstă, sex sau locaţie pe Facebook, Messenger şi Instagram. 
Instagram a motivat decizia spunând că susţine ideea că minorii nu au cunoştinţele necesare să ia o decizie în momentul în care se foloseşte acest tip de publicitate.  
Utilizatorii platformei Instagram, cu vârsta de sub 16 ani vor avea, de asemenea, contul setat automat pe privat atunci când se vor alătura platformei, a spus compania.  Compania a declarat  că lucrează şi la o „versiune Instagram pentru copii”. 
Pentru a proteja copii, mai multe platforme importante de social media au lansat, de asemenea, versiuni ale aplicaţiilor lor pentru publicul mai tânăr, de la Messenger Kids la YouTube Kids.  
Verificarea vârstei copiilor este o problemă pe multe site-uri de socializare, care interzic copiii sub 13 ani, dar nu reuşesc să identifice şi să elimine utilizatorii minori. 

Facebook vine cu o noua schimbare. De aceasta data va introduce o restrictie pentru platformele care vand produs online. Astfel, aceste companii nu vor mai putea sa targheteze minorii pe baza intereselor lor sau a activităţii lor pe alte site-uri, conform unei declarații de presă emise marți de către companie.

Asadar, toate agentiile de publicitate vor putea sa se adreseze doar persoanelor sub 18 ani numai în funcţie de vârstă, sex sau locaţie pe Facebook, Messenger şi Instagram. 

Instagram a motivat decizia spunând că susţine ideea că minorii nu au cunoştinţele necesare să ia o decizie în momentul în care se foloseşte acest tip de publicitate.  

Utilizatorii platformei Instagram, cu vârsta de sub 16 ani vor avea, de asemenea, contul setat automat pe privat atunci când se vor alătura platformei, a spus compania.  Compania a declarat  că lucrează şi la o „versiune Instagram pentru copii”. 

Pentru a proteja copii, mai multe platforme importante de social media au lansat, de asemenea, versiuni ale aplicaţiilor lor pentru publicul mai tânăr, de la Messenger Kids la YouTube Kids.  

Verificarea vârstei copiilor este o problemă pe multe site-uri de socializare, care interzic copiii sub 13 ani, dar nu reuşesc să identifice şi să elimine utilizatorii minori. 

Articole recomandate

Citeste si despre