5 exercitii Pilates care dau rezultate

Pilates este un tip de antrenament extrem de laudat pentru rezultatele bune pe care le ofera in tonifierea musculaturii corpului, dar mai ales in slabit. La fel ca in cazul multor sporturi, exista o multime de tipuri de exercitii. Unele dintre ele lucreaza doar anumite zone ale corpului, in timp ce altele sunt eficiente pentru mai multe grupe de muschi. Daca nu stii cu ce exercitii sa incepi sau cum sa le selectezi pe cele mai eficiente dintre ele, noi iti sugeram top 5 exercitii care dau rezultate sigure!

Abdomene 1

abdomene_pilates

Pentru a fi mai eficiente, in Pilates, abdomenele se fac astfel:

- stai intinsa pe spate, cu mainile pe langa corp si genunchii flexati;

- ridica pe rand, capul, umerii si spatele de pe saltea, fara a ridica talpile de pe podea; prinde coapsele cu mainile in timpul ridicarilor, dar nu te folosi de maini pentru a te ridica de la sol;

- ridicarile trebuie sa se faca usor si treptat;

- repeta de 10-15 ori.

Abdomene 2

abdomene pilates

Un alt tip de abdomene din Pilates care da rezultate rapide si care te ajuta sa iti remodelezi abdomenul sunt cele in care:

- stai intinsa pe spate, cu genunchii usor flexati, astfel incat unghiul format de gamba cu coapse sa aiba cam 45 de grade;

- intinde mainile drepte, pe langa urechi;

- incepe sa faci abdomenele, ridicand capul, umerii si spatele si aducand mainile in fata, dar pastrandu-le intinse;

- repeta de 6-8 ori.

Ridicari de fese

ridicari-fese

Ridicarile de fese sunt un exercitiu din Pilates foarte util pentru tonifierea si intarirea musculaturii posteriorului. Iata cum il faci:

- stai intinsa pe spate cu mainile pe langa corp;

- flexeaza-ti genunchii, astfel incat talpile sa stea perfect lipide de podea si adu-le cat mai aproape de posteriorul tau;

- impinge in brate si incepe sa ridici posteriorul de la sol, cat poti de mult;

- revino la pozitia initiala si fa 20 de repetari.

Abdomene cu intoarceri de trunchi

 abdomene-rasuciri

Iata un exercitiu pentru abdomen din Pilates, care se executa foarte simplu:

- stai intinsa pe spate, cu picioarele perfect intinse si usor departate;

- ia in mana un cordon sau o esarfa, prinde-o cu fiecare mana, la o distanta de 30-40 de cm una de cealalta si apoi pune mainile deasupra capului, perfect intinse, pastrand esarfa in maini;

- ridica-ti mainile in acelasi timp cu capul, umerii si spatele, iar cand ajungi in pozitie de sezut, tine mainile cu esarfa desupra capului si fa rasuciri de trunchi, intr-o parte si intr-alta, si apoi revino la pozitia initiala;

- ia-o de la capat si fa in jur de 10 repetari.

Abdomene pe spate

 abdomene-spate

Daca vrei sa iti tonifiezi abdomenul, dar si spatele, atunci opteaza sa faci abdomenele invers, pe spate, astfel:

- stai intinsa pe burta, cu picioarele intinse;

- tine mainile drepte si intinse in lateral, asemenea pozitiei avionului;

- incepe sa ridici capul, umerii si trunchiul cat poti de mult, aducand mainile pe langa corp, dar fara a atinge podeaua cu ele.

Tu ce exercitii din Pilates ai facut pana acum? Care ti se par cele mai eficiente? Spune-ne parerile tale in sectiunea de comentarii de mai jos!

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri Exercitii eficiente Pilates Exercitii pilates Exercitii slabit Pilates

Daniela Ganciu

Pasionata de cuvinte cu sens, puse in forme si ambalaje practice si utile pentru orice mamica sau viitor parinte. Intotdeauna scriu cu gandul ca articolul va deveni un ghid, un prieten, un ajutor pentru cititorii mei.

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:



Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul