BrandTailors creeaza vacuta fermecata care da Laptic LaDorna

/ / Modificat: 2011-11-30
BrandTailors creeaza vacuta fermecata care da Laptic LaDorna





 

Compania de strategie si design de brand BrandTailors a creat noile ambalaje pentru gama de lapte cu arome LaDorna. Pentru lansarea acestor produse, consultantii BrandTailors au creat povestea fantastica a originii laptelui cu arome LaDorna.

Achizitionat in 2008 de catre grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activ pe piata lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU - lapte cu ciocolata, comercializat sub denominatorul "laptic cu ciocolata". In vederea cresterii penetrarii LaDorna in randul segmentului de audienta non-adulta, Lactalis decide largirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao - disponibile in format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.

 

In acest context, Lactalis a adresat companiei BrandTailors cererea de adaptare a solutiei grafice existente pe SKU-ul "laptic cu ciocolata" pentru cele trei noi arome. In urma evaluarii brand-ului LaDorna in contextul pietei de produse lactate specifice consumului in randul copiilor, compania de consultanta BrandTailors a supus atentiei clientului oportunitatea de a aborda aceasta gama de produse ca pe un sub-brand LaDorna.

"In urma auditului pietei de lactate si a brand-urilor de produs ai principalilor producatori, a devenit evident ca brand-ul LaDorna are un profil matur si o personalitate serioasa, motive pentru care LaDorna nu poate aborda direct o retorica potrivita universului copiilor. Solutia noastra strategica a fost aceea de a sindicaliza denominatoarele produselor din gama de lapte cu arome, fapt care a rezultat in dezvoltarea unei extensii de brand sub numele "Laptic" LaDorna", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

 

In continuare, conceptul de ambalaj s-a nascut din intersectarea a doua surse de inspiratie: nevoia de produs natural a mamelor si nevoia de senzational a copiilor. Judecand aceste doua nevoi prin ochii copilului si totodata prin ratiunea mamei, echipa BrandTailors a incercat sa imagineze cea mai naturala maniera de obtinere a laptelui cu arome.

"Senzationalul povestii din spatele produselor "Laptic" LaDorna sta in originea laptelui cu arome pe care noi ne-am imaginat-o gandind cu mintea unui copil: laptele cu arome LaDorna este special pentru ca nu e fabricat ca orice alt produs similar, ci este dat ca atare de o vacuta fermecata", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

 

In vederea dezvoltarii grafice a ambalajelor pentru cele trei arome, consultantii BrandTailors au ilustrat calatoria vacutei Dulcia insotita de prietenul ei Vladut in cautarea capsunilor, florilor de vanilie si a boabelor de cacao. Grafica ambalajelor a fost executata in maniera "ilustratie" pentru a imprima sub-brand-ului "Laptic" LaDorna o personalitate ludica.

"Desenul este una dintre preocuparile favorite ale copiilor si una din preocuparile mele favorite. Mi-a placut foarte tare sa dau viata vacutei fermecate din Vatra Dornei si sa creez acest univers ludic", a declarat Cornelia Pascalin, Junior Graphic Designer BrandTailors.

Ipostazele Dulciei si universul grafic care le incadreaza confera ambalajului un grad mare de impact vizual la nivelul raftului. Conceptul de ambalaj creeaza totodata si premisele unei potentiale introduceri de noi arome de "Laptic" LaDorna.


Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre