Exercitii abdomen

Cele mai eficiente exercitii si antremanente care lucreaza musculatura abdominala.

Cum sa ai un abdomen plat si tonifiat intr-o luna?

Cum sa ai un abdomen plat si tonifiat intr-o luna? Chiar daca nici primavara nu a venit inca cu toate "bagajele" la ea, deja ne sta gandul la vacanta de vara. Cele mai insorite plaje ale lumii te asteapta, iar tu iti vei face cu siguranta aparitia pe una dintre ele. Pentru aceasta este important sa iti pui la punct corpul. Daca esti o mamica "cu burtica" atunci planul nostru de 1 luna este tot ce iti trebuie pentru a te pregati de vara. Planul: 3 zile pe saptamana adopta exercitii de modelare a taliei (miscari fizice realizate pe partile laterale ale corpului, care lucreaza muschii oblici), precum si exercitii de modelare a burticii (exercitii care lucreaza cele 6"pachete" de muschi de pe abdomen).
Exercitii de remodelare a...

Alte articole despre:  exercitii fizice slabit femei

Pregateste-ti spatele si burta inainte de sarcina!

Pregateste-ti spatele si burta inainte de sarcina! Burta si spatele sunt partile cele mai solicitate ale corpului de-a lungul sarcinii. Uterul in care creste si se dezvolta fatul pana la nastere se extinde treptat si pune presiune atat pe muschii abdominali, cat si pe zona lombara si pe muschii planseului pelvin, producand dureri si disconfort. Specialistii sustin ca secretul prin care scapi de aceste simptome incomode si "porti" mai usor bebelusul in pantec consta in pregatirea atenta a zonei abdominale si a spatelui inca din perioada preconceptiei, prin exercitii fizice adecvate! Nucleul corpului unei femei implicat cel mai mult in sarcina este format din muschii abdominali transversali (care imprejmuiesc practic abdomenul) si...



Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:



Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul