Get Adobe Flash player

Cum slabesc mamicile in timpul alaptarii?

03 Mai 2011

alaptareSlabitul in timpul alaptarii trebuie sa tina cont de cateva reguli esentiale. Ca orice mamica, si tu iti doresti sa scapi de kilogramele in plus cat mai repede dupa nastere. Nu poti apela la orice dieta sau metoda de slabit fara a fi sigura ca nu interfereaza cu laptele pentru bebelus. Afla cum slabesti in timp ce alaptezi!

 

Alapteaza cat mai mult si mai des!

 

Evident, nu trebuie sa fortezi copilul sa pape, dar daca exista cerere din partea lui nu ezita sa ii dai sa suga. Alaptatul este un mod eficient de a slabi. Acesta poate arde in jur de 500 de calorii pe zi.

 

Scade aportul caloric la aproximativ 1800 de calorii pe zi!

 

Aplica reducerea caloriilor abia dupa 2 luni de la debutul alaptarii. Specialistii sustin ca este important sa lasi o perioada organismului sa-si revina de la sine si abia apoi sa iei masuri impotriva kilogramelor ramase de la nastere. Niciodata nu limita aportul caloric la mai putin de 1800 de calorii zilnic deoarece risti sa afectezi lactatia si sa pierzi lapte esential in hrana bebelusului.

 

Mananca portii mici si dese!

Remedii naturale cu efecte rapide

 

In loc sa iei 3 mese principale care contin cantitati foarte mari de mancare este mai bine sa maresti numarul lor si sa incerci sa consumi portii mai mici. Gustarile sunt esentiale in aportul de energie de care are nevoie organismul zilnic. Daca mananci putin si des pe parcursul zilei, vei fi satula toata ziua.

 

Fa cat mai multa miscare fizica!

 

Specialistii considera ca miscarea fizica este cel mai bun si sigur mod de a slabi cand alaptezi. In acest fel nu mai risti sa ingerezi alimente de dieta care fac rau bebelusului. Plimbarile lungi sau alergatul sunt unele dintre cele mai simple si la-ndemana metode de a face miscare fara prea mult efort.

 

Sigur ca cel mai indicat este sa apelezi la o sala de fitness, mai ales ca acolo exista instructori care te pot ajuta sa slabesti cat mai repede, dar si corect si sanatos. Ei iti pot oferi cele mai bune sugestii de exercitii si antrenamente.

 

Mananca alimente de dieta indicate in alaptare!

 

Cele 1800 de calorii pe zi trebuie sa fie obtinute din consumul unor alimente cat mai sanatoase, dar care respecta si regulile alaptatului. Ar fi bine chiar sa aduca beneficii lactatiei si sa o favorizeze. De exemplu, tu poti dori sa tii o dieta care se bazeaza mai mult pe condimente si alimente picante, insa acestea sunt contraindicate in alaptare pentru ca produc colici si suparari stomacale bebelusului.

 

In schimb poti alege fara rezerve unele dintre urmatoarele alimente pentru a-ti alcatui meniul:

 

  • cereale integrale;

 

  • oua;

 

  • lactate;

 

  • legume verzi;

 

  • carne de pui;

 

  • legume boabe (linte, fasole);

 

  • fructe;

 

  • alune sau nuci;

 

  • peste (dar cu precautie, nu mai mult de 2-3 ori pe saptamana).

 

Bea cat mai multa apa!

 

Apa este necesara in procesul de ardere a grasimilor si ajuta si lactatia. Evita insa sa-ti satisfaci setea cu sucuri sau alte bauturi indulcite.


Cum au slabit mamicile din comunitatea Copilul.ro in timpul alaptarii?

 

Iubytzik22: Singurul lucru pe care il poate face este miscare, plimbari mai lungi. In rest, e bine sa evite sa manance foarte mult la o masa, adica este mai indicat sa ia mese scurte si dese, apoi sa incerce seara daca ii este foame sa manance un fruct. Ma refer dupa ora 19:00. Si in general sa manance cat mai sanatos ca sa poata si alapta si sa se mentina macar daca de slabit nu poate; depinde cat de curand a nascut si cate kilograme a luat pe timpul sarcinii...aa si sa bea foarte multa apa plata si sa evite painea multa.

 

Niconor: Si dieta lui Michel Montignac este recomandata in alaptare. Mananci pe saturate, dar trebuie sa ai grija la combinatiile pe care le faci. In aceasta dieta se tine cont de indicele glicemic al alimentelor, adica de cantitatea de zahar din alimente. Trebuie renuntat la zahar (inlocuit cu fructoza care se mananca in cantitate mai mica), cartofi, fainoase din faina alba si unele legume fierte. Carbohidratii (fainoase integrale, cereale, chestii dulci) cu nu se combina cu lipidele (chestii care contin grasimi). Ar mai fi cateva chestii, dar astea sunt de baza.

 

Incearca si alte trucuri de slabit testate de mamici in timpul alaptarii!

 

Articole recomandate

COMENTARII

Aplicatii recomandate de Copilul.ro