Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

Exercitii pentru o viata sexuala mai buna

11 Noiembrie 2011

Exerciii pentru viata sexualaViata sexuala a unui cuplu poate fi o aventura minunata. Exista situatii in care aceasta incepe sa fie monotona, iar performantele pe acest plan sa lase de dorit. Pentru a beneficia de experiente sexuale inedite, dar si pentru sanatatea fizica si mentala a cuplului tau, iti recomandam cateva exercitii rapide si utile pentru imbunatatirea abilitatilor sexuale.

Visul de a avea copii

Exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel se bazeaza pe stimularea si tonifierea muschilor pubococcigieni (PC) din circumferinta bazinului femeii. Pentru a-i localiza este suficient sa stopezi brusc urina timpul unei mictiuni. Pe femei, aceste exercitii le ajuta pentru a avea mai mult control asupra muschilor vaginali.

In plus, reduc semnificativ aparitia infectiilor vaginale.

In cazul barbatilor, muschii PC sunt cei care controleaza cantitatea de sperma si de urina, fermitatea penisului si forta de ejaculare. Efectuarea acestor exercitii de catre barbati ii ajuta sa prelungeasca erectia mai mult timp pentru a satisface mai bine partenerele.

Ce trebuie sa faci?

  • Incepe prin a-ti incorda muschii PC si apoi relaxeaza-i imediat;

  • Fa acest lucru de 10 ori consecutiv;

  • Dupa aceea, incepe o alta serie si prelungeste perioada de incordare a muschilor la 10-15 secunde si abia apoi relaxeaza muschii.;

  • Repeta si aceste miscari de vreo 10 ori;

  • Trebuie sa faci aceste exercitii de cel putin 3 ori pe zi;

  • Cu cat le faci mai des cu atat vei avea mai mult control asupra zonei, iar performantele tale sexuale vor creste.

Ridicari pelvine

  • Stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti (dar cu talpile pe podea) si cu mainile pe langa corp;

  • Incepe sa iti ridici zona pelvina (trunchiul si posteriorul) si sa o cobori la loc, ca si cand te-ai afla in timpul unui act sexual;

  • Executa 3 serii a cate 20 de repetari.

Acest exercitiu ajuta la imbunatatirea performanentelor sexuale, creand o mai buna flexibilitate a zonei pelvine si o rezistenta mai puternica.

Flotari

  • Stai intinsa cu fata spre podea si cu palmele pozitionate pe sol paralel cu umerii tai;

  • Incepe sa impingi in maini pana ce acestea se indreapta, iar trunchiul si picioarele se ridica de la sol. Apoi coboara incet corpul, indoind coatele, dar fara a atinge podeaua cu corpul;

  • Repeta aceste exercitii de 10 ori.

Flotarile sunt exercitiile care iti lucreaza tot muschii. Te vor ajuta sa fii mai flexibila si mai rezistenta in pat ca si ridicarile pelvine.

Abdomene complexe

  • Stai intinsa pe spate cu genunchii indoiti;

  • Incruciseaza-ti picioarele punandu-le unul peste celalalt;

  • Ridica usor picioarele astfel pozitionate de la podea;

  • Pune mainile la ceafa (ca si cand te-ai pregati sa incepi o serie de abdomene) sau pozitioneaza-le incrucisate pe piept;

  • Fixeaza-ti un punct in tavan la care sa te uiti in timpul exercitiilor;

  • Incepe sa iti ridici pieptul si zona toracica de la podea, folosindu-te de muschii stomacului;

  • Incearca sa repeti de cel putin 20 de ori pe zi acest exercitiu.

Exercitii rugaciune

  • Stai intinsa pe spate cu picioarele departate si genunchii indoiti;

  • Tine palmele in pozitia de rugaciune si impinge-le cu putere spre genunchi ridicand concomitent umerii si pieptul, iar apoi spatelel, folosind intens muschii stomacului;

  • Executa 3 seturi a catev 20 de exercitii.

Abdomene prin alunecarea mainii

  • Stai intinsa pe spate cu genunchii indoiti;

  • Pune-ti mainile deasupra coapselor;

  • Incepe sa aluneci (indrepti) usor mainile spre zona genunchilor, ridicand in acelasi timp pieptul de pe podea si folosindu-te de muschii stomacului;

  • Tine mainile perfect drepte si nu incerca sa te prinzi de pantaloni sau de altceva in incercarea de a usura ridicare;

  • Tinteste privirea in tavan intr-un punct fix;

  • Executa 3 seturi a cate 20 de exercitii.

Cum imbunatatesc aceste exercitii viata sexuala?

  • imbunatatesc flexibilitatea corpului ajutand la imbunatatirea performantelor sexuale si la testarea cu succes a unor pozitii sexuale inedite;

  • imbunatatesc rezistenta fizica si cardiaca in timpul actului sexual;

  • reduc disfunctia erectila la barbati;

  • cresc intensitatea si rapiditatea raspunsului sexual la femei;

  • cresc nivelul testosteronului, stimuland interesul sexual;

  • ajuta la controlarea eficienta a muschilor din zona genitala pentru mai bune rezultate sexuale.

Citeste si despre:

COMENTARII

Calculeaza perioada fertila

Data ultimei menstruatii:

Durata ciclului menstrual:

zile

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul