Campania Hula Hoop pentru Diabet

/ / Modificat: 2009-11-12
Campania Hula Hoop pentru Diabet





 

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, Federatia Internationala de Diabet atrage atentia asupra riscurilor cresterii incidentei diabetului la nivel mondial. Pana in anul 2025, numarul persoanelor care sunt afectate de diabet ar putea ajunge la 380 de milioane. In prezent, circa 250 de milioane de oameni sufera de aceasta afectiune in toata lumea, dintre care 55,2 milioane in Europa.

Importanta educatiei si preventiei

Sanofi-aventis si Zentiva, in parteneriat cu Federatia Internationala de Diabet, lanseaza campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atentia asupra importantei educatiei si preventiei, in special printre copii si tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Raducan, campioana olimpica si mondiala la gimnastica, s-a alaturat cauzei.

Preventia diabetului nu presupune un efort deosebit

"Cresterea cazurilor de diabet de la an la an este alarmanta, iar previziunile pentru viitor nu sunt deloc optimiste. Situatia actuala este in primul rand dovada unei lipse de informare si educatie in cadrul publicului larg, dar si a unei atitudini pasive generale. Preventia diabetului nu presupune deloc un efort deosebit, ci in primul rand asumarea unei vieti echilibrate din punct de vedere alimentar si al activitatii fizice", a declarat Prof. Dr. Nicolae Hancu, Presedinte al Federatiei Romane pentru Diabet.

Hula Hoop pentru Diabet promoveaza stilul de viata sanatos. Cercul albastru, simbolul Zilei Mondiale a Diabetului, a fost imaginat sub forma de hula hoop pentru talie sau deget. Cu putin exercitiu, inveti sa preiei controlul asupra miscarii hula hoop. Acelasi lucru este valabil si in cazul diabetului.

"Campania Hula Hoop pentru Diabet promoveaza intr-un mod foarte distractiv si interactiv  ideea de viata sanatoasa, adresandu-se in mod special publicului tanar, dar nu numai. Mesajele campaniei au fost diseminate in mediul online, prin www.hoop4diabetes.com si social media, iar cei pasionati de shopping si care isi petrec timpul liber in mall pot sa danseze hula hoop si totodata sa se informeze cu privire la factorii de risc si metodele de preventie. Prin aceasta campanie, intentionam o abordare globala, de 360º a diabetului: nutritie, sport, medicatie, familie, prieteni, atitudine etc.", explica Oana Belinski, Product Manager sanofi-aventis.

Campania consta in reprezentatii spontane cu tineri dansatori efectuand miscari hula hoop in locuri neconventionale precum statii de metrou sau mall-uri, evenimente si concursuri interne adresate angajatilor companiei, promovare in mediul online si sesiuni de fotografii si autografe cu sportivi renumiti - exemple de ambitie si echilibru - precum Andreea Raducan, Gabriela Szabo, Ivan Pazaichin sau Marius Urzica. Sambata, de Ziua Mondiala a Diabetului, va avea loc evenimentul oficial in Plaza Romania, Bucuresti, incepand cu ora 13.00.

"Ii asteptam pe toti cei doritori de dans si hula hoop sa participe la evenimentele de sambata din Plaza Romania. Este distractiv si, in plus, foarte sanatos. 30 de minute pe zi de dans pot reduce cu 40% riscurile aparitiei diabetului zaharat de tip 2. De asemenea, cei interesati de informatii suplimentare, dar si de videoclipuri amuzante cu hula hoop, pot accesa Hoop4diabetes" - Andreea Raducan, Fundatia Olimpica Romana.

Sanofi-aventis se implica de peste 85 de ani in tratarea diabetului, inca de la inventarea primei insuline, Insulina Hoechst, care a fost introdusa in Germania in 1923. Compania dispune de cea mai mare capacitate de productie de insulina din lume, la Frankfurt, cu o suprafata de 4,6 milioane m2. Fabrica asigura necesarul de insulina pentru 100 de tari, printre care si Romania.

12 noiembrie 2009

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre