Inima Copiilor pentru Marie Curie, rezultate remarcabile

/ / Modificat: 2009-10-02
Inima Copiilor pentru Marie Curie, rezultate remarcabile





 

Asociatia Inima Copiilor a castigat Golden Award for Excellence la editia a 7-a a PR AWARD. Campania "Inima Copiilor pentru Marie Curie" a fost desemnata cea mai buna campanie la categoria "Buget - / Creativitate +".

Campania "Inima Copiilor pentru Marie Curie" pentru infiintarea departamentului de cardiochirurgie pediatrica in cadrul Spitalului de copii Marie Curie se alatura celor mai de succes campanii de comunicare din Romania, realizate cu buget restrans, dar cu rezultate remarcabile.

In cadrul PR Award Gala Night, Campania "Inima Copiilor pentru Marie Curie" a fost evidentiata drept una dintre cele mai bune campanii derulate in Romania. Realizata de echipa Asociatiei Inima Copiilor impreuna cu prieteni din presa scrisa, online, TV, Radio, PR etc. aceasta a primit "Golden Award for Excellence" la categoria "Buget -/ Creativitate +", una dintre cele mai disputate sectiuni ale competitiei.

Obiectiv depasit

In aprilie 2009, Asociatia Inima Copiilor si-a propus sa stranga 500.000 euro pentru echiparea unei sali de operatii si a unui salon pentru terapie intensiva cardiaca la Spitalul de Copii Marie Curie. Acest ansamblu minimal trebuia sa constituie inceputul pentru ceva ce nu exista in Bucuresti si in sudul tarii: un departament de cardiochirurgie pediatrica atat de necesar pentru cei peste 1.000 de copii cu malformatii cardiace grave care se nasc anual in Romania.

"Campania si-a atins si depasit obiectivul. S-au strans aproape 750.000 euro cheltuind doar aproximativ 4.000 euro, deci chiar am avut "Buget -". In plus, proiectul nostru a devenit prioritar pentru Ministerul Sanatatii care sprijina financiar si logistic infiintarea departamentului.

Drept urmare, proiectul a crescut considerabil, noul departament de cardiochirurgie pediatrica va avea mai mult spatiu, va include un laborator de cateterism si va fi echipat la standarde europene. Toate acestea s-au intamplat pentru ca ceea ce am inceput noi in aprilie a fost preluat si continuat de foarte multi prieteni, de multe ori necunoscuti, care si-au asumat scopul campaniei noastre si au contribuit prin cele mai diverse mijloace la atingerea acestuia. A fost o campanie facuta exclusiv cu prieteni. Lor le multumim si le dedicam acest premiu", declara Alexandru Popa, Presedinte al Asociatiei Inima Copiilor.

Campania "Inima Copiilor pentru Marie Curie" s-a dovedit a fi unul dintre cele mai complexe mixuri comunicationale lansate pe piata locala, utilizand aproape toate canalele de comunicare, de la online la TV.

2 octombrie 2009

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre