BrandTailors contribuie la cresterea cotei de piata a brand-ului Vita Baby

/ / Modificat: 2009-08-26
BrandTailors contribuie la cresterea cotei de piata a brand-ului Vita Baby





 

Procesul de re-branding Vita Baby dezvoltat de BrandTailors a contribuit la cresterea semnificativa a cotei de piata a brand-ului in doar 8 luni de la implementarea noii solutii de ambalaj, in contextul unor investitii minime in activitati de trade marketing.

Compania Orhei Vit JSC, liderul categoriilor sucuri si piureuri de fructe pentru copii (0 – 3 ani) pe piata din Republica Moldova prin intermediul brand-ului Vita Baby, decide la sfarsitul anului 2007 abordarea unei noi strategii de brand management. Decizia s-a fundamentat pe nevoia de securizare a cotei de piata ca reactie a consolidarii pozitiilor competitorilor globali - Nestle, Hipp sau Heinz.

La momentul noiembrie 2007, obiectivul declarat al Orhei Vit il reprezenta consolidarea brand-ului de produs prin schimbarea pozitionarii de pret si a strategiei de brand in vederea transformarii Vita Baby intr-un jucator capabil sa tina piept competitorilor din segmentul de pret mediu.

Anterior implementarii acestei decizii, Vita Baby concura direct cu alte brand-uri locale din segmentul de pret "economy".

Cu Vita Baby masa devine o joaca de copii!

Procesul de lucru a debutat cu un audit al pietei si al Vita Baby in contextul respectiv, in urma caruia consultantii BrandTailors au au definit noua promisiune a brand-ului: "Cu Vita Baby masa devine o joaca de copii!".

Ulterior, designerii BrandTailors au creat noua identitate si un concept de ambalaj ancorate in noua promisiune a brand-ului. Executia noului design de etichete s-a realizat pe baza unui sistem grafic pus la punct de catre membrii echipei BrandTailors pentru a facilita introducerea de noi SKU-uri in portofoliul brand-ului Vita Baby.

BrandTailors, compania de consultanta strategica si design de brand

BrandTailors (www.brandtailors.ro) este compania de consultanta strategica si design de brand care in peste 5 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durata cu companii reputate pe plan international si local precum Cadbury, Unilever, Orkla Foods, Caroli Foods, Pambac, Ulker, Tiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline etc.

Eficacitatea gandirii strategice si abordarii creative a fost confirmata in peste 70 de proiecte de anvergura, de-a lungul carora echipa de consultanti BrandTailors a facut dovada profesionalismului in furnizarea serviciilor de creare de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj si materiale de comunicare, consultanta in evaluare si (re)definire de brand, auditare si revitalizare a culturii organizationale.

BrandTailors a redefinit standardele in peste 30 de categorii de produse si servicii dezvoltand proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Laura, Magura, ROM, Papi, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, Bankia, Class Living, UTV, Prodlacta, BCR Open Romania, Vita Baby si a creat brand-uri de succes precum Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, RoREN, JocoLoco si Cher Patissier.

BrandTailors a lansat in iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanta de branding digital si continut digital de brand din Romania.

26 august 2009

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre