Copiii ne-au spus cum va arata viitorul: mai colorat si extrem de diferit de prezent!

| | Actualizat: 2016-12-05 00:00:00

Am incercat sa aflam cum vad copiii viitorul si sa ne imaginam exact cum acesta va arata cu ajutorul super plastilinei Play-Doh.

Mai multi copii au povestit cum vad ei viitorul si ne-au indemnat sa credem intr-un viitor mai colorat si mult mai haios: 

Pentru a descoperi cum va arata viitorul, Play-Doh le-a propus copiilor cu varste intre 4 si 6 ani de la Little London Academy sa faca un exercitiu de imaginatie si sa prezinte propria lor viziune asupra viitorului. Astfel, aflam ca oamenii vor avea pielea colorata, legumele vor avea aripi iar zapada va avea culoarea curcubeului! Ce ne face sa credem ca viziunea copiilor asupra viitorului va deveni realitate? Chiar visurile implinite ale unor vedete, jurnalisti si bloggeri din Romania.

Imaginatia este cel mai important element pentru creatiile viitoare, iar super-plastilina Play-Doh ii incurajeaza pe copii sa creada in visurile lor pentru a le vedea transformate in realitate. „Campania Play-Doh: Viitorul in ochii copiilor isi doreste sa le arate celor mici ca ceea ce ei modeleaza poate defini viitorul nostru. Visurile implinite ale celor 10 personalitati, care ne-au raspuns la intrebarea „Cum vedeai viitorul cand erai mic?”, ne arata ca totul poate deveni realitate”, a declarat Ana Szabadszalasi, Brand Manager Play-Doh.

Iata cateva dintre ele:

•„Cand eram foarte mica imi inchipuiam ca vor exista case "destepte" care la distanta de un singur buton inchideau jaluzele, stingeau lumini sau ascundeau patul in perete. Astazi, ele sunt reale!”. (Aylin Cadir, actrita si cantareata)

•"Noaptea, cand dormim, imaginile reale sunt amestecate in malaxorul subconstientului. Nu poti visa ceva ce nu ai cunoscut inca. Dar daca tot ce visam a fost deja creat, cum se face ca lumea, totusi, evolueaza? Lucrurile noi apar prin distorsiunea imaginii reale. Pentru ca primul telefon mobil sa apara, cineva a trebuit sa isi imagineze un telefon obisnuit caruia ii lipseste firul. Prima masina zburatoare va fi tot o masina, doar ca va zbura. Noul este intotdeauna un remix al vechiului". (Bogdan Nicolai, jurnalist si blogger)

•„Cand eram mic vedeam viitorul ca pe o scena mare, pe care sunt spectacole noi in fiecare zi, si unde cortina se deschide cu fiecare rasarit iar la finalul zilei, dupa aplauze, lumea se culca. Astazi traiesc acest vis devenit realitate, devenind unul dintre performerii care danseaza pe scena vietii, in fiecare zi primind cate un nou rol”. (Emil Rengle, coregraf si director artistic)

•„Cand aveam vreo 4 ani, aveam la bunici un leagan legat de un copac. Imi placea sa ma dau in el si sa cant "Un actor grabit", imaginandu-mi o scena dintr-un film in care un actor alerga pe peron si pleca in graba. Nu m-am facut nici actrita, nici mecanic de locomotiva. Dar am ajuns sa lucrez cu actori si sa traiesc in aceasta frumoasa lume, semn ca visele pot deveni realitate. E adevarat, visam si sa se inventeze teleportarea, dar nu e timpul pierdut”. (Monica Felea, jurnalist)

•„Prin anii 80, eram mare fan al serialelor Galactica si Star Trek si visam la ziua in care voi folosi aparatul de teleportat. Si acum testez uneori sa vad daca nu cumva a aparut peste noapte vreun buton de "enage" pe bluza mea. Teleportorul nu s-a inventat, dar a aparut Internetul, cu ajutorul caruia pot ajunge macar virtual in orice colt al planetei si chiar pe Statia Spatiala Internationala!” (Laura Davidescu, jurnalist)

•„Cand eram mic imi doream ca scrisorile sa ajunga imediat, sa nu mai astept 2-3 saptamani pentru a primi un raspuns. Intre timp, a aparut e-malul!”. (Mihai Dragomirescu, Urbankid.ro)

Play-Doh implineste anul acesta 60 de ani si cu aceasta ocazie, brandul si-a dorit sa ofere copiilor din Romania ceva inedit: curajul de a visa la o lume mai frumoasa si un viitor mai colorat.

Despre Hasbro

Hasbro este una dintre cele mai mari companii producatoare de jocuri si jucarii la nivel global. Misiunea companiei este aceea de a satisface nevoile fundamentale de joaca ale copiilor si familiilor din intreaga lume. In portofoliul brandului Hasbro se afla unele dintre cele mai populare jocuri din lume, precum Pie Face, NERF, Monopoly, Transformers, Jenga, My Little Pony, Littlest Pet Shop si Play-Doh.

Infiintata in urma cu 90 ani, compania Hasbro detine in prezent atat unele dintre cele mai mari branduri de jocuri si jucarii, cat si filme si jocuri digitale, reusind sa raspunda cu succes cerintelor consumatorilor de pe intreg mapamondul. Producatorul se remarca prin inovatie si o gama foarte variata de produse.

Citeste si despre