Urmareste-ne:

Bor


Acest mineral, care nu este foarte bine cunoscut, e asociat, in special, cu formarea osaturii.

Doza zilnica recomandata: nestabilita.

Inca nu s-­a evaluat cu certitudine aportul zilnic ideal.

Se crede ca o alimentatie echilibrata, incluzand minimum cinci portii de fructe si legume, raspunde in mod adecvat nevoilor organismului, care ar fi intre 1,5 si 3 mg.

Surse

Alimentele vegetale, precum ciresele, merele, strugurii, salata, fasolea si nucile, sunt bune furnizoare de bor.

Roluri si caracteristici

— contribuie la absorbtia optima a calciului si a magneziului;

— ajuta la producerea de energie;


— se pare ca stimuleaza cantitatea de estrogen si progesteron la femeile aflate la menopauza.

Tulburari atribuite deficitului sau consumului excesiv de bor

Cele cateva studii realizate pana acum nu permit estimarea aportului zilnic necesar de bor, deci, pentru moment, este imposibila determinarea simptomelor unei eventuale carente sau a unei intoxicatii cu bor.

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul