Urmareste-ne:

Nu te amagi cu alimentele fortifiate!


Vitaminele si mineralele adaugate in lactate si cereale nu sunt la fel de bune ca acelea din fructe, legume si carne, afirma nutritionistii. Laptele fortifiat cu vitamina D si calciu, iaurtul cu Omega 3, dar si cerealele cu vitamine si minerale sunt doar cateva dintre alimentele fortifiate pe care le poti gasi in magazine. Pe termen scurt, acestea pot fi o alternativa pentru cei care nu pot sa aiba o dieta echilibrata. Nutritionistii te avertizeaza insa ca nu ai nevoie de astfel de produse daca mananci sanatos si spun ca mai eficienti sunt nutrientii pe care ii gasesti in mod natural in fructe, legume, oua si carne.


Nici sucurile „imbunatatite” cu vitamina C nu inlocuiesc nutrientii din fructe si legume.

Cerealele din faina alba in care s-a adaugat fier sunt recomandate femeilor gravide cu intoleranta la fibre integrale. Nutritionistii atrag insa atentia ca nici consumul prea mare de astfel de produse nu este sanatos deoarece ele contin si zahar sau indulcitori. Cel mai bine este ca, pe langa cerealele fortifiate, sa mananci si galbenus de ou sau ficat, deoarece acestea sunt o sursa naturala de fier.

(Ramona Samoila)  

Citeste tot articolul in: Evenimentul Zilei

10 Aprilie 2007 < /i>  

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Taguri

Citeste si despre

Articole de la parteneri

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:



Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul