Baietel de doi ani, de urgenta la spital dupa ce a inghitit anticonceptionale. Reactia medicilor

| | Modificat: 2019-05-21 15:28:05

Un baietel de doi ani a ajuns de urgenta la spitalul de Copii "Sfanta Maria" din Iasi, dupa ce a inghitit mai multe anticonceptionale.

In urma investigatiilor, medicii au decis ca baiatul sa fie internat si tinut sub supraveghere cateva zile, pentru a urmari evolutia sa.

anticonceptionale

Din fericire, baietelul nu a prezentat pana acum simptome care sa indice intoxicatia cu medicamente, iar starea sa este buna.

"Acestea nu sunt toxice, insa in mod clar trebuie sa aiba indicatie medicala pentru a fi administrate. De aceea, avand in vedere ca pot da reactii deosebite, cum ar fi varsaturi, dureri abdominale, reactii alergice sau alte simptome in functie de particularitatea copilului, a fost nevoie de internare", a declarat dr. Tamara Solange Rosu, medic-sef UPU si purtator de cuvant al unitatii medicale, pentru "Ziarul de Iasi".

In aceste conditii, medicii recomanda tuturor parintilor sa nu lase medicamente la indemana celor mici.

Taguri Medicamente Copil medicamente Anticonceptionale

Articole recomandate

Citeste si despre