Cauta

Sunt insarcinata?

Georgiana a intrebat pe 16.12.2014

Timp de trei luni (iulie, august, septembrie), am facut o pauza si nu am mai luat anticonceptionale, in septembrie am intretinut relatii sexuale neprotejat, luna urmatoare, adica in octombrie mi-a venit cilcu la timp, am inceput iar sa iau pastilele (desorelle si forfemina), noiembrie si decembrie, de asemenea a venit la timp.

Problema mea este ca mi-a cam crescut burta,in greutate n-am luat, cam de cand am inceput sa iau din nou pastilele ma confrunt cu constipatia(mentionez ca inainte nu am mai luat forfemina). Si din cate stiu,constipatia tot este un simptom al sarcinii. greturi am avut doar intr-o dimineata.

Am facut si doua teste de sarcina care au iesit negativ. Intr-un final, intrebarea mea este daca as putea sa fiu gravida?

1 raspunsuri

roxyb
a raspuns acum 5 ani

Eu una nu cred ca esti gravida. Anticonceptionalele luate un timp indelungat au si un efect indelungat daca nu le mai iei.

Ai inceput sa iei alte anticonceptionale cu care corpul tau trebuie sa se obisnuiasca,si de aici constipatia (poate si balonarea) ce da senzatia de burta marita. Si greturile tot o reactie adversa de la anti sunt.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/