Cauta

Pot fi aceste simtome reactii adverse la medicamentele pe care le iau? Sau ultima mestruatie din 11.04 a fost de fapt, pierderea sarcinii?

Deea Sorilo a intrebat pe 26.04.2014

Buna ziua. Trebuie sa mentionez ca am 31 de ani, sunt diabetica, insulino-dependent si am si probleme cu tiroida, iau euthyrox.

Ne dorim foarte mult un copil si de aceea medicul ginecolog mi-a prescris folio, iar cel endocrinolog Vigantollete.

Nu am un ciclu foarte regulat, aproximativ la 25 de zile, dar vine lunar. Am avut menstruatie pe 18.03, iar pe 03.04 am inceput sa ma simt foarte rau, somnolenta, dureri de cap, nervozitate excesiva, greata, dar fara varsaturi, o stare generala foarte proasta de nici nu puteam sa stau in piciore.

Pe 09.04. mi-am facut un test de sarcina cu prima urina, care zic eu a fost pozitiv, desi cea de-a doua liniuta nu era foarte pronuntata.

In aceeasi zi, dar pe la ora 16:00 am avut o scurgere deansa, nu transparenta de culoare galbuie si amesteca cu putin sange.

Am crezut ca este sangerea de implant, dar doua zile mai tarziu pe 11.04. mi-a venit menstruatie, care a fost foarte ciudata, durand doar doua zile si jumatate, normal ma tine 5 zile.

Sangerarea a fost si ea ciudata, cand foarte inchisa la culoare cand roz. Normal dorind sa fiu foarte sigura ca sunt insarcinata am mai facut alt test care a iesit negativ.

Cum starea de rau a continuat am mers la ginecolog care mi-a facut alt test de urina, tot negativ. Doamna dr. a spus ca ar trebuie sa repet testul dupa inca doua saptamani.

Astazi 26.04 desi nu imi mai este asa de rau mi-am mai facut un test care este tot negativ.
Dv ce parere aveti?

Pot fi aceste simptome reactii adverse la medicamentele pe care le iau? Sau ultima mestruatie din 11.04 a fost de fapt, pierderea sarcinii?

Va doresc o zi frumoasa si astept cu nerabdare raspunsul dumneavostra.

1 raspunsuri

Ana Maria Nedelcu
a raspuns acum 6 ani

Buna Deea. Am citit ceea ce te preocupa. Problema este ca din cate stiu pierderea unei sarcini nu este printr-o simpla scurgere, ci prin sangerari mult mai abundente si simptome mai grave.

Imi pare rau pentru ceea ce ti se intampla. Fa-ti un control mai amanuntit si nu iti pierde increderea. Multa sanatate.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/