Cauta

Din cauza administrarii Tinizolului in primul trimestru, copilul se poate naste cu malformatii?

Andra a intrebat pe 10.02.2011

Am fost diagnosticata cu tricomonas vaginalis si am luat tinizol. Am aflat de curand ca sunt gravida (cam in 5-6 sapt) insa vreau sa stiu daca tinizolul afecteaza fatul, daca ar avea malformatii dupa nastere. Va rog sa ma ajutati, marti ma duc la ginecolog, dar am nevoie de mai multe sfaturi.

1 raspunsuri

littleprincess
a raspuns acum 9 ani

Tinizonul este contraindicat in urmatoarele situatii:
- hipersensibilitate la tinidazol, alti imidazoli sau la oricare dintre excipientii produsului;
- discrazii sanguine;
- afectiuni neurologice organice;
- primul trimestru de sarcina;.

Da, este contraindicat in primul trimestru de sarcina. Doctorul ginecolog iti va spune exact despre ceea ce este vorba. Multa sanatate iti doresc.

Vezi intrebari din:
Modifică Setările