Cauta

Sa continui cu anticonceptionalele?

Lilyssss a intrebat pe 10.01.2016

Pe data de 5 decembrie 2015 am luat pastila de dupa, mi-a intarziat menstruatia cu 10 zile, in prima zi de menstruatie am inceput sa iau anticonceptionalele (velafee) prescrise de ginecologul meu, problema este ca au trecut deja 13 zile si eu inca am menstruatie si nu stiu ce sa fac mai departe, sa iau incontinuare anticonceptionalele pana la sfarsit si apoi sa fac pauza de 7 zile si sa incep de tot sau sa ma opresc acum?

2 raspunsuri

Daca sangerarea nu e abundenta, termina folia si apoi consulta-te cu medicul tau, daca nu merita sa le schimbi. Daca sangerezi abundent mergi la control!

Lucinda
a raspuns acum 4 ani

Buna. Si eu am patit la fel cand am luat anticonceptionale ( Miligest ) vreo 3 saptamani am avut menstruatie, iar medicul ginecolog mi-a spus ca este normal deoarece le-am intrerupt ele fiind puternice. Dar pentru linistea ta consulta si medicul ginecolog.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/