Cauta

Ce se intampla?

avy38 a intrebat pe 13.06.2013

Buna ziua. In data 14.05 odata cu prima zi de CM am inceput sa iau Vitex (Dacia Plant) (3 pastile/zi). In data de 1.06 mi-a venit iar CM (la 21 zile) am continuat sa iau Vitex pana azi 13.06 cand a venit ceva care pare a fi CM (scurgeri maronii, fara miros si ceva singe) Sunt total nedumerita, pana acum aveam CM la 26 zile, acum cu acest Vitex e total haotic. E posibil ca aceasta dereglare sa fie de la Vitex?A mai patit cineva asa ceva? Precizez ca am fost la medic pentru un control general si a zis ca totul e in regula. Luam Vitex pentru a concepe un bebe. Cum se poate rezolva situatia in sensul sa imi reglez perioada iar? Multumesc anticipat! Lavinia

2 raspunsuri

Dr.Panaitescu.Anca
a raspuns acum 7 ani

In primul rand faceti un test de sarcina. In al doilea rand nu va ingrijorati pentru o dereglare a ciclului tranzitorie, insa cel mai bine este sa vorbiti cu medicul ginecolog. Mergeti sa faceti un consult impreuna cu partenerul si evaluati impreuna cu medicul necesitatea unor suplimente alimentare a caror eficacitate nu este stiintific dovedita. Va doresc succes cu sarcina!

avy38
a raspuns acum 7 ani

Multumesc mult pentru raspuns. Nu e sarcina, intre timp a venit asa cum trebuie CM. Astept sa se termine si ma voi duce la medic. O zi buna!

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/