Cauta

Rosu in gat la un copil de 8 ani.

ionescu a intrebat pe 18.03.2013

Baietelul meu are 8 ani si 22 kg. Am fost cu el la medic si mi-a zis ca are rosu in gat. Mi-a dat Ospamox de 250 cate o capsula de 3 ori pe zi si Bioparox cate un puf de 4 ori pe zi in gurita si in nas si dupa a 7 zi de antibiotic, mi-a facut temperatura. A inceput in prima zi cu 38 l-am dus la pediatru iar, si mi-a zis ca mai are foarte putin rosu in gat si nu are ce sa-mi dea decat supozitoare de Novocalmin sau Panadol. Dupa 2 zile a facut 39,5. Cum este posibil dupa atata antibiotic? Si i-am dat dupa capul meu, Augumentin 5 ml de 2 ori pe zi si Panadol 10 ml de 3 ori pe zi si deja de a 2 zi nu a mai facut febra si a inceput sa manance.

1 raspunsuri

Dr. Alina Condoiu, pediatrie, raspunde:

Prima infectie pe care baietelul a facut-o a mers bine sunt tratament antitermic si antibiotic (Ospamox). Dupa 7 zile copilul a facut o noua infectie cu un alt germen.

Asta nu inseamna ca antibioticul dat prima data nu si-a facut efectul. Astfel acum aveti de-a face cu o noua infectie care poate avea sau nu nevoie de antibiotic, insa acest aspect se poate stabili doar in cotext clinic si biologic.

Insa daca Dvs. ati inceput sa administrati Augmentin va trebui sa mergeti cel putin 5 zile cu antibioticul pentru a evita instalarea rezistentei.

Va recomand, insa, sa ajustati dozele astfel: Augmentin BIS 7 ml la 12 ore, Panadol 13 ml x 3/zi, insa daca nu mai face febra nu-i mai administrati Panadol.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/