Cauta

Baiatul meu de 6 ani are rosu in gat si amigdale inflamate de 2 zile, ia antibiotic si paracetamol, dar totusi face febra. E firesc?

PAULA a intrebat pe 27.06.2012

Este normal sa faca febra chiar daca face tratament cu antibiotic de 2 zile? Precizez ca l-a consultat medicul pediatru si de astazi mi-a schimbat anibioticul pe care i l-am administrat la 18, iar acum la 22h a facut iar febra 38,3. Ce se intampla? Nu a facut febra pana acum mai mare de 37.8 si chiar daca avea febra dupa un supozitor de paracetamol febra ii scadea si nu mai revenea. Sunt un pic ingrijorata va rog sa-mi dati un raspuns cat mai repede. va multumesc.

1 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 8 ani

Trebuie sa asteptati un rezultat dupa terminarea duratei tratamentului, mai ales, daca amigdalele au si depozit purulent. Sa fie controlota din nou de medicul de familie.

Vezi intrebari din:
Modifică Setările