Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player
Adreseaza o intrebare
Cauta

Copilul meu are GOT marit!

Nemere monica a intrebat pe 10.01.2018

Poate fi si din cauza medicamentelor, gen Ibalgin?

1 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 1 luna

Am nevoie de mai multe informatii, pentru a va face un comentariu complet! Ibalginul nu are niciun rol, in afara de ceea ce scrie in prospect.
Sanatate!

Adauga un raspuns

Completeaza formularul de mai jos pentru a adauga un raspuns la aceasta intrebare.

Daca ai deja cont, te poti autentifica si raspunde fara a mai fi nevoie sa completezi alte date. Login
Vezi intrebari din:
OK

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul