Cauta

Efecte secundare administrare fier.

alynutza79 a intrebat pe 12.05.2014

Ii administrez fetitei mele de 3 ani de vreo saptamana fier si pe langa un miros neplacut al respiratiei, am sesizat si un miros neplacut al zonei intime (alte simptome nu are si in plus igiena este corespunzatoare). Sa fie tot de la fier? Sa-i fac o analiza a urinei?

2 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 6 ani

Tratamentul prelungit cu fier poate determina unele aspecte deosebit, dar trecatoare si la bebe colorare intensa, nuanta roz-maroniu si miros particular, atat al urinei cat si al materiilor fecale, uneori chiar diaree.

Anuntati si medicul care-l trateaza.

Emil Otesteanu
a raspuns acum 6 ani

Indiferent de varsta copilului, pe langa cele mentionate, datorita tulburarilor digestive secundare - greturi, varsaturi si in general disconfort digestiv, tratamentului cu fier pentru anemii la diverse varste si halena din cavitatea bucala poate fi modificata temporar.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/