Cauta

Ce fac daca copilul meu, un baietel de 2 ani si 4 luni a inghitit 4 pastile de anticoceptionale Recividon ?

Mihailescu Alina a intrebat pe 09.07.2015

A gasit pe masa tablete cu 4 pastilute , eu eram la bucatarie si a venit la mine cu gura rosie pastilele erau cele maro ce fac? mi-e frica!

2 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 5 ani

Daca baietelul dvs nu a prezentat in urmatoarele ore dupa ingerarea accidentala a 4 pastile de anticonceptionale simptome ca, greturi, varsaturi, diaree, arata ca nu i se poate intampla nimic deosebit.

De altfel, chiar in prospectul insotitor anticonceptionalelor de tipul mentionat de catre d-vs, se precizeaza ca nu s-au inregistrat efecte grave in urma ingerarii unor cantitati de contraceptive orale nici chiar la copii mici.

Mihailescu Alina
a raspuns acum 5 ani

Va multumesc pentru raspuns, nu, nu a prezentat niciunul din simptomele mentionate de dvs. El este bine cu toate ca l-am operat de curand de hidrocel acutat drept.

Credeti ca are vreo legatura cu ingerarea accidentala a acestor pastile? Eu cel putin nu cred.

Vezi intrebari din:
/*MASTER*/