Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita Alina.Leon's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.03.2013
    Postari in forum
    1

Rochii de seara pentru femei insarcinate

Dupa cum se poate vedea, sunt nou-inregistrata pe acest forum. Asadar, am sa va spun scopul/motivul pentru care am deschis acest topic.
    Sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, si realizez o cercetare cantitativa/cercetare de piata, cu scopul de a intelege comportamentul cumparatorilor pentru produsul "Rochii de seara pentru femei insarcinate".

Pentru a realiza cercetarea de piata, am nevoie sa chestionez un numar de minim 70 de doamne insarcinate sau proaspat mamici.

Asadar, daca un moderator al forumului decide ca nu este ok topicul meu, va rog sa-l stergeti sau sa-l mutati (desi, am incercat sa-l incadrez la sectiunea potrivita).

Va multumesc pentru timpul acordat!

Tot ce trebuie sa faceti este sa completati urmatorul chestionar, realizat prin google-docs.

https://docs.google.com/forms/d/1y3W...ESoqk/viewform

Floricica Novice Maria's Avatar
    Membru inregistrat la
    14.04.2011
    Postari in forum
    414
    Citat Postat de Alina.Leon Vezi mesajul
    Dupa cum se poate vedea, sunt nou-inregistrata pe acest forum. Asadar, am sa va spun scopul/motivul pentru care am deschis acest topic.
    Sunt studenta in anul 2 la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, si realizez o cercetare cantitativa/cercetare de piata, cu scopul de a intelege comportamentul cumparatorilor pentru produsul "Rochii de seara pentru femei insarcinate".

Pentru a realiza cercetarea de piata, am nevoie sa chestionez un numar de minim 70 de doamne insarcinate sau proaspat mamici.

Asadar, daca un moderator al forumului decide ca nu este ok topicul meu, va rog sa-l stergeti sau sa-l mutati (desi, am incercat sa-l incadrez la sectiunea potrivita).

Va multumesc pentru timpul acordat!