Ultimele discutii din forum
    oana_panait
    Guest
    va cer ajutorul pentru copiii de la gradinita unde lucrez ca educatoare. va marturisesc ca am cautat sponsorzari la zeci de firme, dar toti m-au refuzat, ba chiar mi s-a vorbit de parca as fi cerut ceva in interes personal, asa ca nu vreau sa fiu inteleasa gresit, pur si simplu va impartasesc experienta mea si va cer ajutorul in numele copiilor cu care lucrez.

anul acesta m-am mutat ca educatoare la cea mai importanta gradinita din orasul meu. era un vis implinit pentru mine in conditiile in care 8 ani lucrasem la 2 gradinite de cartier, unde nu o data m-am umilit la autoritatile locale pentru un covor sau te miri ce alte obiecte necesate la grupa. in fine... acum am ajuns aici , numai ca am primit grupa mica, intr-o sala complet noua. primaria orasului a "modernizat" gradinita in sensul ca a mai construit niste sali pe care le-am primit mobilate .... si atat. Adica, eu anul acesta trebuie sa lucrez cu 33 de copii de grupa mica intr-o sala frumos zugravita, dar in care nu se afla decat patuturi si masute. Nu covor, nu perdele, iar jucariile, un tv sau un dvd ,obiecte necesare intr-o sala de grupa la o gradinita cu program prelungit, sunt un vis frumos.

De aceea va cer ajutorul, ma gandesc ca cineva ar putea sponsoriza grupa mica C de la GPP Mioveni. Va multumesc ca ati citit subiectul meu .

oana_panait
    Guest
    mentionez ca anuntul de mai sus NU este initiat si nici NU ESTE SUSTINUT de copilul.ro, iar daca se considera un abuz, rog administratorul site-ului sa-l stearga.
    va multumesc!

cristina elena
    Guest
    Eu postez aici in calitate de fosta mamica de gradinar si de viitoare mamica de fetita de gradinita.
    De cand a inceput gradinita baiatul meu (gradinita cu program prelungit) ni s-au cerut de catre educatoare bani. Am constituit un fond al grupei si din acei bani s-au pus perdele, s-au cumparat/s-au inlocuit diverse prin sala de grupa.